0
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

افزایش فعالیت فرقه های انحرافی در برخی روستاهای آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 41580
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
افزایش فعالیت فرقه های انحرافی در برخی روستاهای آذربایجان شرقی
تبریز- معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش فعالیت فرقه های انحرافی در برخی روستاها و شهرهای کوچک آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تراب محمدی در آیین افتتاح مرکز مشاوره معنوی تبریز که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیفایی مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، گفت: فرق مختلف انحرافی در داخل اسلام ناب محمدی توسط سرویس های مختلف جاسوسی درحال ایجاد و شکل گیری است.

وی با بیان اینکه امروز نیز در فضای مجازی شاهد تبلیغات این فرقه ها هستیم، ادامه داد: متاسفانه در روستاها و برخی مناطق شهری استان، شاهد افزایش فعالیت فرقه ها هستیم.

محمدی با تاکید بر اینکه فرقه های فعال در استان شناسایی می شود، گفت: باید عوامل گرایش افراد به سمت فرقه‌های انحرافی شناسایی شود، البته سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه گام های مهمی برداشته است و جای قدردانی دارد ولی باید همچنان این فعالیت ها تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کلینیک فرق درمانی یا مرکز مشاوره معنوی تبریز محلی مناسب و امن برای افرادی است که منحرف شده اند، گفت: تاسیس این مرکز در استان احساس می شد. این مرکز باید پایلوت شمالغرب کشور باشد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اسلام اصیل باید به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود، حضور جدی روحانیون نیز در این زمینه ضروری است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=41580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.