2

وقتی مجاهدین جعلیات بی بی سی انگلیسی را بلغور می کنند

  • کد خبر : 63913
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
وقتی مجاهدین جعلیات بی بی سی انگلیسی را بلغور می کنند
در این میان فرقه تروریستی مجاهدین با سوار بر چنین موجی که مسئولیت بخشی از عملیات روانی اسرائیلی بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد بلافاصله خواهان نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و در اطلاعیه های بعدی خواستار اقدامات تروریستی بر علیه نیروهای نظامی ایران شد!

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اخیرا  شبکه BBC انگلیسی و در ادامه بی بی سی فارسی وابسته به سرویس اطلاعاتی انگلیس در گزارشی مدعی شد که طبق اسناد محرمانه، نیروهای امنیتی، نیکا شاکرمی را دستگیر کرده و در ماشین یخچال‌دار، بعد از تعرض جنسی به قتل رساندند.

بی‌بی‌سی به زبان انگلیسی در پایان گزارش خود گفته که این سند تناقض دارد. درحالی‌که در ابتدای گزارش فقط اسناد را منتشر کرده است. لذا فرقه تروریستی مجاهدین هم در همسویی با موج رسانه ای بی بی سی صرفا ابتدای آن را با صدور اطلاعیه ای بلغور کرده و پایان آن محلی از اعراب ندارد و به‌این‌ترتیب حتی با سندی دروغ، تلاش بر این بوده تا یک موج رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته شود.

در این میان فرقه تروریستی مجاهدین با سوار بر چنین موجی که مسئولیت  بخشی از عملیات روانی اسرائیلی بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد بلافاصله خواهان نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و در اطلاعیه های بعدی خواستار اقدامات تروریستی بر علیه نیروهای نظامی ایران شد!

بدین ترتیب دشمن با تمامی ابزارها و ایادی مزدورش برای رسیدن به هدف کلان خود ، یعنی انتقال بحران کنونی از کشورهای غربی بواسطه جنایات اسرائیل در حق مردم غزه به ایران، همچنین تحت الشعاع قرار دادن موفقیت ایران در عملیات وعده صادق بر علیه پایگاههای نظامی اسرائیل نیاز به تحریک ذهن سیال، پویا و حساس نوجوانان و جوانان کم‌تجربه در مدارس و نیز تعدادی عناصر فعال در دانشگاه های کشور و کشاندن آنان به کف خیابانها دارد که اینکار هم با  عملیات روانی پر حجم دشمن بر علیه سپاه پاسداران ایران با سر هم کردن جعلیاتی در ارتباط با مرگ نیکا شاکرمی، بر علیه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با موضوع حجاب ، همچنین با برجسته کردن حکم  اعدام  برای توماج صالحی و . . . در حال پیش برده شدن است.

اما علیرغم تمامی شیطنت ها و برنامه ریزی های دشمن برای برهم زدن آرامش جامعه ایران، تجربه چند سال اخیر مردم در شناخت نیات کثیف آنان که به بهای خون جوانان ایرانی بدست آمده پشتوانه عظیمی است می تواند نیات شوم دشمن را در هر پروژه ای در  نطفه خفه کرده و آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=63913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!