1

ارامنه ایران شهادت رئیس جمهور را به تسلیت گفتند

  • کد خبر : 64094
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
ارامنه ایران شهادت رئیس جمهور را به تسلیت گفتند
اسقف اعظم گریگور چیفتچیان، گاگیک جوجیان و اسقف اعظم سیپان کاشجیان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و حجت‌السلام آل هاشم نماینده پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اسقف اعظم، گریگور چیفتچیان و رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان، گاگیک جوجیان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ایران و حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان پیام تسلیتی صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

شهادت جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و مردمی جمهوری اسلامی ایران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار محترم و پرتلاش استان آذربایجان شرقی و جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امورخارجه کشور عزیز جمهوری اسلامنی ایران را که در حین خدمت صادقانه و بهره‌برداری از ثمرۀ تلاش بی وقفه عزیزان در جهت نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست را از طرف اسقف اعظم، گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان، مجمع نمایندگان و شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان و جامعه ارامنه این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، اعضای محترم هئیت دولت، خانوادۀ محترم آن شهیدان و مردم غیور جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیا الله و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نماییم.

دعاگو
اسقف اعظم، گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان
گاگیک جوجیان، رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان

تسلیت پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان

اسقف اعظم سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان را به مردم ایران تسلیت گفت و افزود: با تأسف و تألم فراوان ضایعه شهادت خادم جمهور مردم ایران، رئیس جمهور محبوب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به سوگ نشسته‌ایم.

وی ادامه داد: شهادت ایشان و هیأت همراه که عناصر خدوم ملت ایران بوده‌اند غمی دوچندان برای ما و سعادتی ابدی برای ایشان است.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان خاطر نشان کرد: بر ما واضح است که ملت سرافراز ایران در طول تاریخ مقاومت و انقلاب خود با توکل به خداوند بزرگ و رهبری داعیانه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی از بزنگاه‌های تاریخی بسیاری با سربلندی عبور کرده‌اند و این‌بار نیز با همبستگی در کنار رهبری و مسئولان کشور خواهند ایستاد.

وی به نمایندگی از ارکان خلیفه‌گری و جامعه ارامنه اصفهان و جنوب ایران شهادت رئیس جمهوری و جمعی از مقامات بلند پایه کشور را خدمت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، خانواده این عزیزان و آحاد ملت ایران تسلیت گفت و افزود: از درگاه الهی علو درجات را برای ایشان و سربلندی ملت بزرگ ایران خواستاریم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=64094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!