0
مسئول بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

سکوت نهادهای دولتی در قبال جنگ فرقه‌ای پاراچنار جنایتکارانه است

  • کد خبر : 51984
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
سکوت نهادهای دولتی در قبال جنگ فرقه‌ای پاراچنار جنایتکارانه است
حجت الاسلام والمسلمین سید شفقت شیرازی، گفت: جنگ فرقه ای جاری در پاراچنار پاکستان نگران کننده است. سکوت نهادهای دولتی نسبت به این حوادث تلخ مایه تأسف است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام والمسلمین سید شفقت شیرازی، مسئول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ابراز نگرانی از اتفاقات اخیر پاراچنار گفت: دامن زدن به جنگ فرقه ای چند روز مانده به محرم الحرام نشان از یک توطئه برنامه ریزی شده است. شیعیان و محبان اهل بیت در پاراچنار پیوسته مورد حمله گروه های مسلح قرار می گیرند. حمله بدون مانع از آن سوی مرزها توطئه بسیار خطرناکی علیه امنیت و حاکمیت کشور پاکستان است.

وی افزود: عدم موضع گیری و تلاش برای آتش بس از سوی دولت فعلی نیز جای سؤال است. چرا خون شیعیان پاکستان همیشه ریخته می شود؟

شیرازی تصریح کرد: پاراچنار منطقه ای است که در مرز پاکستان و افغانستان قرار دارد و ساکنان این منطقه شیعه و مدافع پاکستان هستند که همواره با مهاجمان جنگیده اند.

مسئول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان تأکید کرد: نهادهای دولتی باید ضمن انجام وظایف خود در خاموش کردن این آتش نقش خود را ایفا کنند و مردم پاکستان نیز در برابر این توطئه شنیع متحد شوند تا تلاش علیه امنیت ملی ناکام بماند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.