1

فرقه‌ها؛ سیاست با دست پیش کشیدن و با پا پس زدن

  • کد خبر : 62471
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
فرقه‌ها؛ سیاست با دست پیش کشیدن و با پا پس زدن
رهبران فرقه‌های نوظهور ظاهرا تمایلی به جذب افراد نشان نمی‌دهند، حال آنکه فرقه‌ها برای تک تک اعضای خود برنامه دارند. رهبران این فرقه‌ها به‌ندرت رفتاری پذیرنده و مشتاق از خود نشان می‌دهند و غالباً وانمود می‌کنند که ماندن یا رفتن اعضا برایشان مهم نیست؛ اما واقعیت چیز دیگری است. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رهبران فرقه‌های نوظهور ظاهرا تمایلی به جذب افراد نشان نمی‌دهند، حال آنکه فرقه‌ها برای تک تک اعضای خود برنامه دارند. رهبران این فرقه‌ها به‌ندرت رفتاری پذیرنده و مشتاق از خود نشان می‌دهند و غالباً وانمود می‌کنند که ماندن یا رفتن اعضا برایشان مهم نیست؛ اما واقعیت چیز دیگری است.

رهبران فرقه‌ها همه اعضای فرقه را مستقیماً یا به واسطه عناصر نفوذی خود تحت نظر و برای هر حرکت و رفتار آن‌ها برنامه دارند و همواره می‌کوشند تا اعضای فرقه از مسیری که برایشان ترسیم شده است، کوچک‌ترین تخطی‌ای نکنند. بنابراین همین بی‌میلی ظاهری برای پذیرش، افراد را مشتاق‌تر خواهد کرد.

رهبر فرقه یا فردی که از جانب او مسئول جذب افراد است، اگر چه پیشنهاد دهنده نیست اما وقتی اشتیاق افراد را ببیند، با داستان‌پردازی و زبان‌بازی هر چه بیشتر سعی می‌کند آن‌ها را در پذیرش تصمیمی که گرفته‌اند متقاعد سازد و افراد نیز به زودی مجاب می‌شوند که عضو فرقه شوند و زندگی‌شان را با روش‌های مورد نظر فرقه تنظیم کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!