0

مفتی اعظم روسیه: تلاش رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح ستودنی است

  • کد خبر : 62524
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
مفتی اعظم روسیه: تلاش رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح ستودنی است
مفتی اعظم روسیه و رئیس اداره امور دینی مسلمانان روسی طی پیامی تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود.

مفتی اعظم روسیه و رئیس اداره امور دینی مسلمانان روسیه در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: دعوت شما به معنویت و ارزش های اخلاقی جهانی، تداوم بخش سنت های مسلمانان در جهت استقرار عدالت و تحکیم صلح است.

مفتی اعظم روسیه در این پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:‌ تمام فعالیت ها و تلاش های شما برای اتحاد امت جهانی معطوف به تحقق فرامین خالق متعال است.

در این پیام آمده است:‌ برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای؛ از جانب اداره دینی مسلمانان روسیه، شورای مفتیان، امت ۲۵ میلیون نفری روسیه و نیز از جانب خود هشتاد و پنجمین زادروز شما را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما سعادت و الطاف الهی مسألت دارم.

شیخ راویل عین الدین خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: شما یک شخصیت مسلمان مورد احترام و سرشناس و رهبر معنوی مردم ایران می باشید؛ مردمی که وارث تاریخی پربار و نماینده بخش مهم و تاثیرگذاری در جهان اسلام هستند.

در انتهای  پیام مفتی اعظم روسیه آمده است:‌ باشد که خداوند متعال تلاش های شایسته و خداپسندانه شما را در راستای دین مبارک اسلام و منافع مسلمانان بپذیرد و جهانی عادلانه را برای ملت ها برقرار سازد.

پیام مفتی اعظم روسیه

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!