3

خشم مسیحیان تبشیری‌ از شکوه فرمانده کل قوای سپاه پاسداران و عملیات وعده صادق

  • کد خبر : 62609
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
خشم مسیحیان تبشیری‌ از شکوه فرمانده کل قوای سپاه پاسداران و عملیات وعده صادق
رهبر معظم انقلاب در آستانه عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از سروده‌های خویش را برای این عملیات خواندند.

پایگاه خبری مفاز- در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که سروده بودند، برای این عملیات خواندند.

سروده‌ای که رسانه مسیحیان صهیونیستی، آن را دستمایه ادعاهای کذایی خود قرار داد و با شایعه‌پراکنی و فرافکنی مدعی شد رهبر معظم انقلاب خود را به حضرت موسی(ع) و موشک‌های ایرانی را به عصای آن حضرت تشبیه کرده است، در حالی که چنین ادعاهایی از ولی‌امر مسلمین به‌دور است؛ شخصیتی بزرگ که بارها مورد تمجید غرب و شرق قرار می‌گیرد اما در قنوت نمازش اشک تواضع می‌ریزد.

این تهمت و افترا در حالی مطرح می‌شود که رهبر معظم انقلاب این غزل را سال ها قبل سروده و در آن به درس‌ها و عبرت‌های زندگی و مبارزات حضرت موسی (ع) مقابل دسیسه‌های فرعون اشاره کرده‌اند.

سروده ایشان تلمیح به آیات ۶۸ و ۶۹ سوره مبارکه طه و آیه ۳۱ سوره مبارکه قصص و آیات مشابه آن است. این آیات به دو دوره‌ی آغازین رسالت حضرت موسی (ع) و دوره مبارزه او با فرعونیان اشاره دارد. اینکه چگونه معجزه الهی توانست مؤمنان را بر ابرقدرت فرعون غلبه دهد.

به یقین فرعونیان زمان پنهان شده در لباس یهود، از این سروده و صدالبته از عملیات وعده صادق سخت عصبانی شده و از هر فرصت و روشی برای به حاشیه راندن آن بهره می‌برند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!