2

اﻧﺠﯿﻠﯽ تبلیغی صدای مخاطبان مسیحی را درآورده است

  • کد خبر : 61447
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
اﻧﺠﯿﻠﯽ تبلیغی صدای مخاطبان مسیحی را درآورده است
بررسی ها نشان می دهد مخاطبان شبکه های مسیحی در پیام های متعدد در بستر مجازی و شبکه های تبشیری، اعتراض خود را در سوء استفاده از انجیل و بهره گیری از آن برای اهداف خاص اعلام کرده اند.

به گزازش پایگاه خبری مفاز، برای نمونه فردی خطاب به یک شبکه تبشیری می گوید؛ «ﺷﻤﺎ ﻧﻘﺎﺏ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﭼﻬﺮﻩ ﺩﺍﺭﯾﺪ/ اﻧﺠﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﻋﻈﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ….. ﺍﻧﺠﯿﻞ ﮔﻞ ﻭ ﺑﻠﺒﻞ ﺍﺳﺖ …. ﺍﻧﺠﯿﻞ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ….. ﺷﻔﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ و…

بر اساس این گزارش اعتراض به عملکرد مدیران و مجریان شبکه های مسیحی نتیجه رفتارهای خارج از مسیحیت و حتی خارج از شئون انسانی است.

موضوعی که در مرحله نخست حاصل بی‌اعتقادی مجریان و مدیران این قبیل شبکه ها به صداقت و حتی به اصل مسیحیت بوده و گویای حقیقتی است که آنها از رواج مسیحیت هدف‌های دیگری را دنبال می‌کنند.

به‌ عبارت دیگر می‌توان گفت، مسیحیت تبشیری و صهیونیستی امروزه به ابزاری تبدیل شده است که هر شخص و دولتی می‌خواهد امتیازی به دست آورد، به آن متوسل شده و از این طریق تا حد زیادی به اهداف دنیوی خود دست پیدا می‌کنند.

این گزاره پیش از آن‌که یک فرضیه محتاج اثبات باشد، یک “حقیقت پیرامونی” بوده و بارها مورد اعتراف و اعتراض عضویابان و اعضای مشهور فرقه مسیحیت تبشیری نیز قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!