5

ترویج «ری‌استارت» توسط پیروان «فرقه گنابادیه» 

  • کد خبر : 60784
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
ترویج «ری‌استارت» توسط پیروان «فرقه گنابادیه» 
بر اساس رصد از سکوهای رسانه‌ای پیروان فرقۀ گنابادیه در اینستاگرام، بخشی مهمی از صفحات پیرو این فرقه که اغلب آنها عکس‌ها و سخنان «نورعلی تابنده» قطب سابق و «جذبی» قطب فعلی فرقه گنابادیه را منتشر می‌کنند، به گروهک معاند و برانداز «ری‌استارت» پیوسته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بر اساس رصد از سکوهای رسانه‌ای پیروان فرقۀ گنابادیه در اینستاگرام، بخشی مهمی از صفحات پیرو این فرقه که اغلب آنها عکس‌ها و سخنان «نورعلی تابنده» قطب سابق و «جذبی» قطب فعلی فرقه گنابادیه را منتشر می‌کنند، به گروهک معاند و برانداز «ری‌استارت» پیوسته‌اند.

صفحات مذکور که به صورت روزانه استوری‌های متعددی را در حمایت از «سید محمد حسینی» لیدر «ری استارتی‌ها» منتشر می‌کنند، در جدیدترین فعالیت خود، پیام‌ عده‌ زیادی که با زبان فارسی و انگلیسی می‌گویند: «ما ایرانی نیستیم، ما پارسی هستیم» را بازنشر کرده‌اند!

به نظر می‌رسد از آنجایی که لیدر جریان ری‌استارت خود و پدر و مادرش از پیروان فرقه گنابادیه بوده و غالباً در برنامه‌هایش صراحتاً نسبت به بزرگان فرقه گنابادیه، ارادت‌ورزی می‌کند و از سوی دیگر، شعار تأسیس امپراتوری تصوف را سرلوحه جریان خود قرار داده است، همهٔ این موارد مذکور، باعث شده تا جریان براندازِ اپوزیسیون بتواند بر روی بخشی از پیروان فرقه دراویش گنابادیه تأثير بگذارد.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.