0

بازگشایی قتلگاه، چرا؟!

  • کد خبر : 62092
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۸
بازگشایی قتلگاه، چرا؟!
خانقاه مرکزی امیر سلیمانیه تهران که پس از فتنه دراویش گنابادیه در خیابان گلستان هفتم بسته شده بود، در ماه مبارک رمضان امسال به‌طور رسمی باز گشایی شد.

پایگاه خبری مفاز – می‌گویند حسینیه، اما بیشتر شبیه قتلگاه است تا عبادتگاه؛ خانقاه مرکزی دراویش گنابادی را می‌گویم آنجا که شاهد به شهادت رسیدن جوانان غیور کشورمان بود، جوانانی که دغدغه دین داشتند و امنیت!!!

آتش و خون خیابان گلستان هفتم را جهنم کرده بود؛ ضرب الاجل نیروهای امنیتی پاسخ‌گو نبود، شاید از ابتدا نبایست مراعاتشان می‌کردند؛ مگر حرف بر آنان تأثیر دارد؟ مگر منطق درست و حسابی دارند؟ مگر نه اینکه همه اش نقشه و برنامه های از پیش تعیین شده برآمده از دل همین خانقاه ها نبود؟
حالا چه شد؟ چه شد که بعد از آن همه قداره‌کشی، تخریب اموال عمومی و خصوصی، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی، تمرد از قانون، اغتشاش، ضرب و جرح و در نهایت به شهادت رساندن مأموران نظم و امنیت، مجوز فعالیت دوباره این قتلگاه صادر شد؟

چه شد که تصمیم گرفتند داغ دل خانواده شهدا را تازه کنند؟ شهدایی که جز یک نفر، هنوز قاتل‌شان مشخص و به دست عدالت سپرده نشده؟! آیا آب ها از آسیاب افتاده؟ یا دراویش در صراط به مستقیمند؟

خدا را شکر که مردم متدیّن و آگاهی داریم، مردمی که خانواده شهدا را تنها نگذاشته و با حضور اعتراض‌آمیزشان به من و شمای مسئول تلنگر زدند، که به خود بیایید و بدانید.

مردمی که تنها اسلام و انقلاب را رها نکرده که بیش از گذشته به دنبال اجرای عدالت هستند و دغدغه دین دارند. مردمی که جنایات دراویش و امثالش را از یاد نبرده و نخواهند برد!!!

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=62092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!