4

تبعات بازگشایی و عدم بازگشایی خانقاه مرکزی دراویش گنابادی

  • کد خبر : 61486
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۶
تبعات بازگشایی و عدم بازگشایی خانقاه مرکزی دراویش گنابادی
خانقاه مرکزی امیر سلیمانیه تهران که پس از فتنه دراویش گنابادیه در خیابان گلستان هفتم بسته شده بود، در ماه مبارک رمضان امسال به‌طور رسمی باز گشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، این درحالی است که در طول شش سال پس از غائله دراویش گنابادی در خیابان پاسداران در بهمن‌ماه سال۹۶، پیروان این فرقه برنامه‌های آیینی خود را در خانقاه دیگر خود به نام (حسینیه حائری تهران) و سایر مراکز وابسته به فرقه در شهرستان‌ها، به صورت هفتگی و مستمر برگزار کرده‌اند.

حال هنوز که هنوز است بسیاری از سوالات از سوی افکار عمومی جامعه در قبال چالش‌های بوجود آمده از سوی این فرقه بی‌پاسخ مانده، که جا دارد مسئولین ذی‌ربط پاسخگوی آنها باشند.

به راستی در طول این چند دهه‌ی گذشته از انقلاب اسلامی ایران، نقش این تشکیلات فرقه‌ای نسبت به: مشارکت و حضور در جبهه‌ها و دفاع از میهن، مشارکت در انتخابات‌های مختلف کشور، همدردی با مردم در حوادثِ تلخ تروریستی مانند: شهادت سردار دل‌ها، حادثه تروریستی شیراز، کرمان و…، مشارکت و همیاری در بلایای طبیعی مانند: سیل و زلزله و…، دشمن شناسی، استکبار ستیزی، همدردی با مردم مظلوم فلسطین، و نیز عدم همراهی با فتنه‌‌گران و اغتشاشات داخلی، فتنه ززا و غیرو چقدر بوده است؟!

به‌راستی آیا این فرقه غرامت غائله‌ی گلستان هفتم تهران در زمستان سال۱۳۹۶ که منجر به شهادت ۴ نفر از حافظان نظم و امنیّت و نیز مجروح کردن تعداد زیادی از مردم بی‌گناه و از همه مهمتر زخمی که فرقه در این غائله بر چهره نظام اسلامی انداخت، پرداخت کرده‌‌اند؟

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!