3

تقویت اقدامات امنیتی برای مراکز مذهبی مسلمانان در یک شهر آمریکا

  • کد خبر : 59578
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
تقویت اقدامات امنیتی برای مراکز مذهبی مسلمانان در یک شهر آمریکا
شهردار دیربورن پس از یک مقاله تحریک‌آمیز علیه اعراب و مسلمانان، اقدامات امنیتی در اطراف اماکن مذهبی و زیرساخت‌های مربوط به مسلمانان را افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، عبدالله حمود، شهردار دیربورن در ایالت میشیگان اعلام کرد که این شهر که خارج از دیترویت قرار دارد، پس از انتشار مقاله‌ای در وال استریت ژورنال که علیه اعراب و مسلمانان بوده است، حضور نیروهای امنیتی را در اطراف مراکز مذهبی و مؤسسات زیرساختی کلیدی شهر تقویت خواهد کرد.

حمود در پستی در شبکه ایکس این باره گفت: رویه‌های جدید فوراً مؤثر خواهند بود و پلیس دیربورن حضور خود در تمام مراکز مذهبی و زیرساخت‌های اصلی شهر را تقویت خواهد کرد.

وی افزود: این نتیجه مستقیم مقاله تحریک‌آمیز منتشر شده توسط وال استریت ژورنال است که منجر به افزایش نگران‌کننده نسبت به گفتمان متعصبانه و ضد اسلامی در اینترنت شده که شهر دیربورن را هدف قرار داده است و باید هوشیار بود.

روزنامه وال استریت ژورنال سرمقاله‌ای با عنوان «به دیربورن، پایتخت جهاد آمریکا خوش آمدید» منتشر کرد که در آن ادعا شده است در این شهر که اکثریت آن عرب هستند، گرایش‌های زیادی برای جهاد علیه اسرائیل و غرب وجود دارد.

به گزارش روزنامه هیل، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته به رغم واکنش‌های منفی ساکنان این ایالت در مورد نحوه برخورد وی با جنگ اسرائیل علیه غزه، به میشیگان سفر کرد.

در همین رابطه شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی (CAIR) که یک گروه مدافع مسلمانان است اخیراً اعلام کرد که یک ماه پس از حمله حماس به اسرائیل در اکتبر گذشته، تعداد بی سابقه‌ای شکایت در مورد اسلام‌هراسی دریافت کرده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!