1

امیرعبداللهیان خطاب به واتیکان: امروز با توحش مدرن در فلسطین اشغالی مواجهیم

  • کد خبر : 55922
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
امیرعبداللهیان خطاب به واتیکان: امروز با توحش مدرن در فلسطین اشغالی مواجهیم
وزیر امور خارجه در نامه‌ای خطاب به وزیر خارجه واتیکان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نوشت: متاسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین‌های فلسطین اشغالی مواجهیم.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یکشنبه ۳۰ مهر ماه در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در نامه‌ای به «پل ریچارد گالاگر» وزیر امور خارجه واتیکان نوشت: در حالیکه جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش، صلح و اخلاق نیاز دارد، متاسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین‌های فلسطین اشغالی مواجهیم.

وزیر امور خارجه در این نامه تصریح کرد: جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و بمباران کلیسای تاریخی سنت پورفیلیوس در غزه که کودکان و زنان در آن پناه گرفته بودند، نشان دهنده وجه دیگری از خوی وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی است.

امیرعبداللهیان افزود: این نشان می‌دهد که رژیم اسرائیل آپارتاید سیستماتیک را نه تنها در قبال مسلمانان، بلکه در مقابل پیروان همه ادیان ابراهیمی از جمله مسیحیان اجرا می کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به نقش واتیکان برای توقف جنایت جنگی علیه غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان و ارسال کمک به مردم غزه، خاطرنشان کرد: بی تردید همصدایی مسلمانان، مسیحیان و یهودیان در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی، نقش موثری در مهار تندروی صهیونیست ها، بازگشت آرامش به جهان و استقرار ارزش‌های اخلاقی در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!