3

گزینه‌ جدید کاربران فیسبوک: التماس دعا

  • کد خبر : 17220
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
گزینه‌ جدید کاربران فیسبوک: التماس دعا
شبکه اجتماعی فیسبوک به تازگی گزینه‌ جدیدی را به طور آزمایشی فعال کرده است که به کاربران امکان می‌دهد از اعضای گروه‌های فیس‌بوک درخواست دعا کنند و دیگر کاربران هم می‌توانند به این درخواست‌ها با دعای خود پاسخ بدهند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، به نقل از Religionnews، ایده اینگونه پست‌ها در دوران همه‌گیری کرونا و تلاش‌های گوناگون کاربران برای حفظ ارتباط با هم در عین دوری از یکدیگر به وجود آمد.

ریاست بخش همکاری‌های دینی جهانی در فیسبوک می‌گوید: ماموریت ما این است که امکان اجتماع‌سازی را برای مردم فراهم آوریم و این ماموریت بزرگترین اجتماع جهان یعنی اجتماع دینی را هم در بر می‌گیرد.

فیسبوک در گزارش سالانه‌ خود اعلام کرد آمار بیشترین تماس‌های ویدئویی از طریق پیام رسان خصوصی فیسبوک مربوط به هفته «عید پاک» و «عید فصح» در اوایل ماه آوریل 2020 بود که با اولین ماه از قرنطینه‌ سراسری در آمریکا همزمان شد. در همان برهه بیشترین تعداد برنامه‌های پخش زنده از صفحات «معنوی» فیسبوک ثبت شد.

به گفته فیس‌بوک، پست‌های التماس دعا فعلا برای تعداد محدودی از گروه‌ها در ایالات متحده فعال است که معیار انتخاب این گروه‌ها اعلام نشده است. با این گزینه مدیران گروه‌ها می‌توانند از اعضای گروه برای موضوعی خاص درخواست دعا کنند و اعضا هم می‌توانند با کلیک کردن روی دکمه «دعا» (pray) به درخواست فرستنده اصلی پاسخ بدهند یا به شکل دیگری واکنش نشان دهند و یا نظر خود را درج کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=17220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.