8

پیام صلح و آرامش دروغین عناصر تبشیری فارسی‌زبان

  • کد خبر : 59247
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
پیام صلح و آرامش دروغین عناصر تبشیری فارسی‌زبان
جریان مسیحیت تبشیری فارسی‌زبان با شروع عملیات نظامی طوفان الاقصی، تمام برنامه‌ریزی خود را تغییر داده و همانند یک سرباز وظیفه در انتظار دستورات صادره از سوی اردوگاه صلیبی است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، عناصر این جریان همواره مدعی هستند که جریان مسیحیت صهیونیستی یک شاخه از مسیحیت پروتستان بوده و از مشترکات متعددی با سایر مسیحیان کاتولیک و ارتدوکس برخوردار است. اما رفتارهای دوگانه آنان نسبت به کشتار وحشیانه مسیحیان و تخریب اماکن کلیسایی توسط رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی، دروغ‌گویی‌های آنان برهمگان ثابت کرد

امروز عناصر جریان، در اظهاراتشان سعی می‌کنند خود را مسیحی مطرح نمایند و همانند سایر مسیحیان از حوادث غیرانسانی که در سرزمین قدس صورت گرفته، به‌دروغ ابراز تأسف و ناراحتی کرده و با آنان همدردی می‌کنند. از سوی دیگر، این شاخه مسیحیت که تحت اوامر و سیاست‌های رژیم صهیونیستی در دنیا اداره می‌شود، نمی‌تواند در این شرایط بحرانی که رژِیم اشغالگر در آن گرفتارشده، ساکت و بی‌توجه باشد. لذا تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند ادعای مظلومیت دروغین یهودیان صهیونیستی را در رسانه‌های فارسی‌زبان بازنشر و برجسته‌سازی کنند.

امروز جریان مسیحیت تبشیری فارسی‌زبان در یک دوراهی قرارگرفته است. از سویی خود را مسیحی می‌داند و داعیه همراهی و همدردی با مسیحیان فلسطینی را دارد و از سوی دیگر تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که از اردوگاه صلیبی در اختیار آنان قرارگرفته، بایستی صرف سیاست‌های غیرانسانی این رژِیم منحوس علیه ملت فلسطین قرار گیرد.

تنها راه‌حل برون‌رفت از این گردابی که به‌مرور در حال وسعت پیدا کردن است، ارائه پیشنهاد صلح از سوی آنان بر اساس آموزه‌های مسیحیت صهیونیستی است. عناصر تبشیر فارسی‌زبان در تریبون های رسانه‌ای صحبت از صلح و آرامش می‌کنند. صلحی که چشمان خود را باید به روی کشتار وحشیانه هزاران زن و کودک ببندد. صلحی که تخریب عامدانه بیمارستان‌ها را باید نادیده گرفت. صلحی که به تجاوز و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین را ادامه بدهد.

این پیام صلح و نجات آنان همانند همان پیام نجاتی است که به گواه تاریخ فتح باب حضور استعمارگران در کشورها شده و همان مجوز ریختن خون هزاران انسان بی‌گناهی است که بنا بر آموزه‌های صهیونیستی، در برابر قوای زورگو نباید مقاومت کرد بلکه باید همانند یک بره، تحت امر و اختیار آنان باشید.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.