4

بازی دوسر باخت کلیساهای مهاجرپذیر 

  • کد خبر : 61469
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
بازی دوسر باخت کلیساهای مهاجرپذیر 
یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در میان مهاجرین تبشیری مطرح می‌شود بحث تغییر دین است. مهاجرین ایرانی برای گرفتن امتیازات قانونی کشور میزبان( پذیرنده) ادعا می‌کنند که دین اسلام خارج‌شده و آیین مسیحیت را قبول کرده‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مهاجرین ایرانی با درخواست رسمی از اماکن کلیسایی خارج از کشور، سعی می‌کنند کشیشان کلیسایی را فریب داده و خود را متعهد و پایبند به آموزه‌های مسیحیت هستند. در میان آنان فعالان تبشیری هم از این شگرد متقلبانه استفاده کرده و از مقامات کلیسایی تقاضای غسل‌تعمید می‌کنند.

کشیشان کلیسایی به‌شدت از اعمال این شگرد متقلبانه مهاجرین ناراحت شده‌اند. یکی از کشیشان کلیسایی در مصاحبه با نشریه کریستین تودی اعلام کرد از میان تعداد مهاجرینی که برای غسل‌تعمید در صف انتظار بودند، تنها معدودی از انها در مراسم‌های کلیسایی شرکت می‌کنند .

یکی از نشریات مسیحی انگلستان، اخیراً اظهار داشت، بسیاری از مهاجرین با گرفتن امتیازات قانونی کلیسا به‌عنوان یک مسیحی به دولت کشور پذیرنده معرفی می‌شوند. لکن بعدازآن هیچ اثری از آنان به‌عنوان یک فرد مسیحی دیده نمی‌شود. پس از پیگیری وضعیت زندگی‌شان ، آنان به‌صراحت به کشیشان کلیسا اعلام می‌کنند که هیچ‌گونه تمایلی برای مسیحی بودن نداشته و سرگرم امرار و معاش زندگی خودشان هستند.

اخیراً کشیشان کلیسا از مقامات دولتی درخواست کردند که هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند و راه نفوذ و سوءاستفاده مهاجرین را با الزامات و جرائم قانونی مسدود شود. برخی کلیساها با دریافت مبالغ هنگفتی، درخواست‌های جعلی برای پناهندگان صادر کرده‌اند که توسط پلیس کشور پذیرنده شناسایی و دستگیرشده‌اند.

کلیساهای جوامع غربی قصد دارند با پذیرش مهاجرین ، معضل کمبود نیروی انسانی را جبران کنند لکن نه‌تنها به نتیجه نرسیده‌اند بلکه اعتبار و حیثیتشان نزد مسئولین اجرایی و دولتی کشور زیر سؤال رفته است. اربابان کلیسا با شگردهای متقلبانه مهاجرین در یک بازی دوسر باخت گرفتار شدند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!