0

وهابیت با افکار متحجرانه ظلم‌های بسیاری در حق شعیان داشت

  • کد خبر : 48566
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۲۰
وهابیت با افکار متحجرانه ظلم‌های بسیاری در حق شعیان داشت
 امام جمعه موقت نایین گفت: وهابیت در طول یک قرن گذشته با افکار متحجرانه و باطل و در مقابله با قرآن کریم و دستورات الهی، ظلم‌های بسیاری خصوصاً در حق شعیان داشت و به اسلام ضربه زد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام امیر شفیعی، امام جمعه موقت شهرستان نایین ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر، اظهار کرد: در دین اسلام آمده است که حقوق کارگر را قبل از اینکه عرقش خشک شود بدهید آن وقت چطور یک کارفرما بعد از گذشت چند ماه دستمزد نمی‌دهد، حتی شنیدن این موضوع هم سخت است.

وی با اشاره به تخریب حرم ائمه مظلوم بقیع (ع) در روز هشتم ماه شوال، گفت: وهابیت در طول یک قرن گذشته با افکار متحجرانه و باطل و در مقابله با قرآن کریم و دستورات الهی، ظلم‌های بسیاری خصوصاً در حق شعیان داشت و به اسلام ضربه زد.

شفیعی تصریح کرد: امیرالمومنین در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه به مالک اشتر می‌گوید که این دین در دست اشرار اسیر است و با هوای نفس خودشان آنچه که خواستند در دین عمل کردند.

امام جمعه موقت نایین ادامه داد: الان هم عده‌ای هستند که می‌خواهند دین طبق میل آن‌ها باشد و به دین و دستورات خدا اعتراض می‌کنند بجای اینکه در چارچوب دین و مطیع خدا باشند.

وی با تأکید بر اینکه همه مسؤولان باید به این نامه توجه کنند، خاطرنشان کرد: وقتی دین در دست اشرار قرار می‌گیرد، ابزاری می‌شود که عده ای به دنیا برسند.

شفیعی عنوان کرد: طبق فرموده امام حسین (ع) مردم گرفتار دنیا هستند و دین‌داری لقلقه زبان شده است و تا زمانی که معیشت‌شان بچرخد دین‌داری می‌کنند و به قولی اگر مردم در فشار اقتصادی قرار بگیرند یک عده جا می‌زنند.

امام جمعه موقت نایین اضافه کرد: برای برپایی دین باید چهار دسته به وظیفه خود عمل کنند، عالم به علم خود عمل کند، جاهل جهالت خود را رفع کند، ثروتمند در راه دین خرج کند و فقیر بر مشکلات خود صبر کند و دین را بر دنیا نفروشد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!