1

ادعای «ماکرون» درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه

  • کد خبر : 61164
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
ادعای «ماکرون» درباره تلاش داعش برای حمله به فرانسه
رئیس‌جمهور فرانسه ضمن ارائه پیشنهاد همکاری به روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، مدعی شد که همان تروریست‌های داعشی که به مسکو حمله کردند، برای حمله به فرانسه نیز برنامه‌ریزی کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه با اشاره به اینکه «همان گروه‌های داعش که به مسکو حمله کردند، تلاش کردند فرانسه را نیز هدف قرار دهند»، اعلام کرد که پاریس به روسیه پیشنهاد افزایش همکاری در زمینه جنگ علیه تروریسم را داده است.

در حالی که فرانسه پس از حمله تروریستی در سالن کنسرت «کروکاس» در حومه مسکو وضعیت هشدار امنیتی را به بالاترین سطح رسانده است، ماکرون تأکید کرد که فرانسه به نهادهای امنیتی روسیه و همچنین شرکای خود در منطقه برای افزایش همکاری در جنگ علیه تروریسم پیشنهاد همکاری داده است.

ماکرون در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند مستقیماً با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در مورد این موضوع صحبت کند، گفت: تماس‌ها در ابتدا در سطح فنی و وزارتی انجام خواهد شد و تحولات روزها و هفته‌های آینده مشخص می‌کند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نخست وزیر فرانسه پس از دیدار مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی این کشور با «امانوئل ماکرون» اعلام کرد که فرانسه در پی تیراندازی و حوادث مسکو، هشدار امنیتی را به بالاترین سطح افزایش می‌دهد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!