1

سیاست‌های مزدورانه دراویش فرقه نعمت الهیه در فضای رسانه

  • کد خبر : 40356
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
سیاست‌های مزدورانه دراویش فرقه نعمت الهیه در فضای رسانه
جریان دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه گنابادیه بیش از هر چیز از اتفاقات ناگواری که در اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی داخل کشور بسیار خوشحال بوده و به‌دروغ در فضای رسانه خود را عزادار و عصبانی نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تیم رسانه‌ای مصطفی آزمایش با انتشار مکرر و حداکثر پیام‌ها و بیانیه‌های مغرضانه معدود افراد غیر ایرانی در زمینه موسیقی و سینما را نشانه حمایت‌های بین‌المللی دانسته و از طرفی به تجمع پراکنده ایرانیان خارج از کشور بسیار امیدوار شده و بر این گمان واهی هستند که سیاست‌های خصمانه دول بیگانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اجرایی شده است.

در این ایام، عاملان رسانه‌ای وابسته به آزمایش بدون داشتن سواد و اطلاعات لازم در هر زمینه سیاسی در فضای رسانه اظهارنظر می‌کنند. این جماعت معلوم‌الحال، از واکنش برخی مقامات سیاسی دولت آمریکا درباره اغتشاشات اخیر داخل کشور به وجد و شور آمده و با سرعت خبر آن را به‌صورت مکرر بازنشر دادند.

مصطفی آزمایش هم برای عقب نماندن از جیره‌خوارانش، بنا به‌رسم عادت، به حرافی‌های خود در فضای مجازی مشغول شده و با آسمان ریسمان‌بافی‌های خود درباره سیاست و تاریخ، از تحلیل‌های توهمی خود رونمایی کرده و دوباره اذهان دراویش بیچاره را گرفتار یاوه‌گویی‌های خود کرد.

این بار هم چهره منافقانه دراویش فرقه نعمت الهیه که دم از صلح و دوستی می‌زنند، هویدا شد که چگونه از اغتشاشگران و کسانی که امنیت جامعه را برهم زدند، حمایت و پشتیبانی رسانه‌ای می‌کنند و با دروغ‌پراکنی‌های متعدد، دامنه آشوب‌آفرینی‌های فریب‌خوردگان کف خیابان را افزایش می‌دهند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!