2

تشرف نایب رئیس لیگ مبارزان حرفه‌ای آمریکا به اسلام

  • کد خبر : 63150
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
تشرف نایب رئیس لیگ مبارزان حرفه‌ای آمریکا به اسلام
لورن مک، نایب رئیس لیگ مبارزان حرفه‌ای آمریکا، اولین سازمان بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی، پس از تشرف به اسلام با حضور در مکه مکرمه مناسک حج عمره را ادا کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بیاجیو علی والش، نوه محمد علی کلی  پس از پیروزی شگفت‌انگیز خود در مسابقات «قهرمانان لیگ مبارزان حرفه‌ای» که قبلاً در ریاض برگزار شده بود، تصمیم گرفت دوباره به مکه بازگردد تا در کنار هیئت اجرایی مناسک عمره را انجام دهد. در جریان این سفر لورن مک، نایب رئیس لیگ مبارزان حرفه‌ای که در سفر خود به عربستان به دین مبین اسلام مشرف شده، نیز حضور داشت.

لورن مک این تصمیم را بخشی از آرزویی دیرینه خود توصیف کرد که بر مبنای ارزشها و مبانی اسلام اتخاذ شده است.

والش نیز ضمن ابراز خوشحالی و تأثیر این سفر معنوی بر خود، گفت: این تجربه روحانی برای من یک آرامش وصف ناپذیر به همراه داشت، می‌توانم آن را یک تجربه واقعی از ارتباط نزدیک با خدا توصیف کنم که مرا در زندگی قوی‌تر و مصمم‌تر ساخت.

وی افزود: این سفر نه تنها در عرصه ورزشی، بلکه در زندگی معنوی و شخصی من تأثیر عمیقی خواهد داشت و آغاز جدیدی برای من در زمینه روحی و معنوی است.

یادآوری می‌شود که لیگ مبارزان حرفه‌ای تصمیم گرفته است افتتاحیه مبارزات این لیگ را که برای اولین بار در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار می‌شود، در ریاض پایتخت عربستان برگزار کند. این مراسم در ۱۰ ماه می در ریاض برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=63150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!