2
مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌غربی:

یهودی‌ها نسبت به مسلمانان کینه تاریخی دارند

  • کد خبر : 61290
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۲
یهودی‌ها نسبت به مسلمانان کینه تاریخی دارند
حجت الاسلام امامی گفت: لعنت به تمدنی که خود را بالاتر می داند اما حق وتو دارد و به دنیا می‌گوید شما انسان نیستید، مرگ بر این تمدنی که از اسرائیل پشتیبانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام منصور امامی در تجمع مردم ارومیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که میدان انقلاب برگزار شد، اظهار داشت : کجا هستند آن کسانی که دم از انسانیت، غیرت و تعصب و ایرانی بودن می زنند، بدانند که یهود پدران‌شان را در جشن پوریم قتل عام کرد کجاست آن عرب هایی که دم از غیرت می‌زنند ببینند که چگونه مسلمانان را در غزه قتل عام می کنند.

وی افزود: یهودی‌ها هنوز نسبت به مسلمانان کینه تاریخی دارند و قرآن یهود را عداوت ترین دشمن معرفی می کند و امام علی علیه السلام وقتی به شهادت رسیدند، فرمودند؛ قتلنی ابن الیهود و هر کجا فتنه بود پای یهود به وضوح دیده می شد و امروز هم این‌گونه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان این‌که امام در سال ۴۱ خطر یهود و صهیونیزم را به دنیا گوشزد کرده و فرمودند ما با شاه به دلیل این که تابع اسرائیل است مخالفیم، گفت: زمانی که پهلوی در فیضیه روحانیت را به خاک خون کشید امام امت فرمودند؛ پای یهود در میان است وقتی پهلوی جشن های ۲۵۰۰ را برگزار کرد، امام خمینی رحمه الله هشدار دادند که می خواهند ذهن مسلمین را از فلسطین منحرف کنند و هم چنین در جنگ تحمیلی هم امام فرمود؛ این جنگ را راه انداختند که اذهان را از فلسطین منحرف کنند.

وی افزود: اگر بزرگان ما رژیم صهیونیستی را غده سرطانی و شر مطلق می دانند و می گویند اگر روزی کمونیست‌ها و شیطان با اسرائیل مبارزه کنند ما از شیطان و کمونیست ها حمایت می کنیم، به دلیل ذات خبیث این رژیم است که شیطان مجسم می باشد.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: لعنت به تمدنی که خود را بالاتر می داند اما حق وتو دارد وبه دنیا می‌گوید شما انشان نیستید، مرگ بر این تمدنی که از اسرائیل پشتیبانی می‌کند.

وی عنوان داشت: رژیم صهیونیستی دست ساخته انگلیس در جنگ جهانی اول است و امپراطوری عثمانی را بین خود تقسیم کردند و فلسطین را در اختیار انگلیس قرار دادند تا آن سرزمین را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهند و نباید نقش شیطان پیر را فراموش کرد و لازم است بعد از هر نماز برای انگلیس یک تسبیح لعنت بفرستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آمریکا از تاریخ ۲۵۰ سال خود ۲۴۰ سالش را در جنگ بود آمریکا ۹۰ میلیون سرخ پوست را قتل عام کرده تا سرزمین آن ها را بگیرد، لعنت به این تمدن غرب که به کودک‌کش ها جایزه می دهد .

وی گفت: غیرت، همیت، تعصب که مُرد، ای کشورهای دنیا و کشورهای مسلمان و عربی آیا شرافت و انسانیت هم ندارید. و امروز اینجا جمع شده‌ایم که حمایت خودمان از ملت فلسطین و انزجار خودمان از سکوت جوامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!