5

تازه مسلمان نروژی از تجربه گرویدن به اسلام می‌گوید

  • کد خبر : 59292
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
تازه مسلمان نروژی از تجربه گرویدن به اسلام می‌گوید
دختر نروژی که به اسلام گرویده و در سوئد زندگی می‌کند از تجربه خود در زمینه گرویدن از مسیحیت به اسلام می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جولیان فروست، دختر ۲۵ ساله نروژی است که به اسلام گرویده و در حال حاضر در سوئد در شهر گوتبورگ زندگی می‌کند، جولیان در نروژ در استان فینمارک به دنیا آمد. این بانوی تازه مسلمان در یک خانواده مسیحی محافظه‌کار بزرگ شد که در آن ارزش‌های مسیحی بسیار مهم بود.

به عنوان مثال، مشروبات الکلی یا روابط خارج از ازدواج ممنوع بود. اما به قول جولیان، به دلیل تغییر نسل‌ها و تفاوت زمان، او نسبت به خانواده‌اش بازتر فکر می‌کرد.

در جستجوی آشنایی با اسلام

جولیان در دوران نوجوانی به وجود خدایی که جهان را آفریده است، اعتقاد داشت، اما چندان به تعلقات مذهبی فکر نمی‌کرد و علاقه‌ای به ادیان مختلف نداشت. اما با تشدید اخبار و داستان‌ها درباره اسلام و مسلمانان که همزمان با حوادث سوریه، عراق و خاورمیانه، مطرح شده بود، جولیان فروسث در مورد اسلام کنجکاو شد؛ برای او این سؤال پیش آمد که اسلام چیست و چرا بیشتر مسائل مهم جهان حول محور اسلام ​​و مسلمانان می‌چرخد، از فلسطین و اسرائیل گرفته تا افغانستان و ایران، عراق و سوریه و حوادث ۱۱ سپتامبر و جنگ با تروریسم و مسائل دیگر.

جولیان شروع به تفکر و تحقیق کرد تا اسلام را بشناسد و درک کند؛ اینکه آیا واقعاً اسلام یک دین است یا خیر! آیا دینی خشونت‌آمیز است؟ آیا زنان را برده و ضعیف می‌کند؟

بانوی تازه مسلمان که شروع به خواندن درباره اسلام کرد. او چند همکار مسلمان داشت که در نروژ زندگی می‌کردند. او می‌گوید برای درک اسلام از طریق عملی و نه شنیدن به آنها نزدیکتر شدم، آنها بسیار مهربان بودند و از میهمان‌نوازی فوق‌العاده و آرامش کامل برخوردار بودند، آنها مفاهیم خاصی در حمایت و حفاظت از زنان داشتند. روزی چند بار برای نماز وضو می‌گرفتند، غذای حلال می‌خوردند، مشروبات الکلی نمی‌نوشیدند و رابطه جنسی خارج از ازدواج نداشتند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.