3

استقبال حماس از موضع شورای جهانی کلیساها در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی

  • کد خبر : 36551
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای از موضع شورای جهانی کلیساها در محکوم کردن تبعیض، کشتار و آواره ساختن مردم فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حماس با انتشار بیانیه‌ای از موضع کمیته مرکزی شورای جهانی کلیساها در رد و محکوم کردن آپارتاید، آوارگی اجباری، کشتار و تخریب خانه‌های فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی و افزایش تجاوزات علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی، تصرف زمین‌ها و اموال شهروندان و محرومیت دسترسی مسلمانان و مسیحیان به اماکن مقدس خود، استقبال کرد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: این موضع را می‌توان شاهدی جدیدی انگاشت که اشغالگری و گستره جنایات اشغالگران علیه سرزمین و مردم فلسطین و همچنین مقدسات اسلامی و مسیحی را آشکار می‌کند.

حماس در پایان این بیانیه تصریح کرد: درخواست شورای جهانی کلیساها از جامعه بین‌المللی برای پایان دادن به اشغالگری و تلاش برای پاسخگو کردن اشغالگران در قبال به شهرک‌سازی و یهودی‌سازی قدس، بار دیگر مسئولیت اخلاقی، حقوقی و انسانی همه نهادهای جامعه بین‌المللی را به آن‌ها گوشزد می‌کند و به‌روشنی لزوم کنار گذاشتن استانداردهای دوگانه در برخورد با مسئله ملت فلسطین و ضرورت احقاق حقوق مشروع آن‌ها در آزادسازی سرزمین خود و اماکن مقدس آن و بازگشت تمام آوارگان به خانه خود را بیش‌ از پیش خاطرنشان می‌سازد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=36551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!