3

نگرانی از وضعیت عوامل مسیحیت تبشیری در ایران

  • کد خبر : 672
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۲
نگرانی از وضعیت عوامل مسیحیت تبشیری در ایران

بعد از سایت تبشیری ها که بیشترین ادعا را در خصوص آزار مسیحیان در ایران تبلیغ و ترویج می‌کند، رادیو فردا بزرگ‌ترین حامی این فرقه هم هرز گاهی تبلیغات رسانه‌ای در این زمینه دارد.

به گزارش مفاز؛ مسیحیت تبشیری پروژه‌ای چندجانبه از سوی طراحان این فرقه برای کشورهای هدف به شمار می‌آید، از جاسوسی و خدشه وارد نمودن در اعتقادات مذهبی دیگر ادیان، تا بدعت در دین حضرت مسیح (ع) از مهم‌ترین محورهای عملیاتی این فرقه به‌حساب می‌آید.

مقابله و مبارزه با عوامل این فرقه که در میان مبلغان رسانه‌ای آن‌ها به نوکیشان مسیحی تعبیر می‌شوند در ایران به نحوی بوده است که این تشکیلات صهیونیستی توانایی اقداماتی جدی را نداشته و بیشترین شکست‌ها را در این پروژه متحمل شده است.

در همین زمینه عوامل این فرقه دستگیرشده و در اختیار قانون قرارگرفته‌اند، اما موضوعی که مدت‌ها برخی از رسانه‌های حامی به آن پرداخته‌اند آزار و اذیت مسیحیان و زندانیان این فرقه در ایران است. پروژه‌ای دیگر که به‌عنوان مکمل پروژه اول عملیاتی شده است و تلاش رسانه‌ای بر آن است تا برخورد قانونی ایران با این تشکیلات فرقه‌ای به نام برخورد با پیروان دین مبین مسیح (ع) تبلیغ و ترویج داده شود.

پرواضح است که تفاوت زیادی بین هم‌وطنان مسیحی با افراد وابسته به این فرقه وجود دارد و به گفته برخی از بزرگان دین حضرت مسیح در ایران، فرقه تبشیری بانام مسیحیت به دنبال مقبولیت و محبوبیت برای جذب افراد است.

اما در همین راستا رادیوی وابسته به سازمان سیا، ابراز نگرانی کمپین بین‌المللی حقوق بشر از آزار مسیحیان در ایران را در گزارشی حمایتی از این فرقه را در حالی بیان می‌کند که همزمان با اظهارات ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره وضعیت زندانیان آمریکایی در ایران است.

این کمپین تأکید کرد که قانون اساسی ایران مسیحیان را از اقلیت‌های رسمی محسوب می‌کند. رادیو فردا در گزارش خود برخور قانونی را چنین تعبیر می‌کند:

” «تشکیل کلیسای خانگی» و «ترویج» آنچه که «مسیحیت صهیونیستی» «اقدام علیه امنیت ملی و تشکیل و اداره گروه‌های خانگی» عنوان‌شده است.”

دیده بان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!