8

نداشتن امنیت جانی در کلیساهای آمریکا

  • کد خبر : 57980
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
نداشتن امنیت جانی در کلیساهای آمریکا
برخی از کشیشان کلیسا با استفاده از سلاح گرم برنامه هفتگی خود را در کلیسا برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، یکی از ادعاهای دروغینی که جریان مسیحیت صهیونیستی به شیوه‌های مختلف آن را مطرح می‌کند این است که مسیحیان در کشورهای جهان بالأخص در منطقه خاورمیانه تحت آزار و اذیت شدید قرار دارند.

اما با نگاهی به جوامع مسیحی در کشورهای غربی، وضعیت نابسامان و ناامن بودن اماکن کلیسایی و مشکلات روحی و روانی افراد شرکت کننده در برنامه‌های پرستشی، بخش اعظمی از تیتراژ خبرگزاری‌های رسمی و غیررسمی آنان را به خود اختصاص داده است.

به‌عنوان نمونه، یکی از چالش‌های حل نشدنی اماکن کلیسایی آمریکا، نداشتن امنیت جانی افراد شرکت‌کننده در اماکن کلیسایی است. برخی از کشیشان کلیسا با استفاده از سلاح گرم برنامه هفتگی خود را در کلیسا برگزار می‌کنند.

از سوی دیگر، محاکم قضایی آمریکا در یک دوراهی ممنوعیت یا مجاز بودن استفاده از سلاح گرم در اماکن کلیسایی قرارگرفته و هرکدام از موافقین و مخالفین، دلایل و شواهد متعددی را مطرح می‌کنند.

اخیراً یکی از محاکم قضایی آمریکا، به کشیشان کلیسا اجازه داده است که استفاده از سلاح گرم برای حفظ امنیت ساختمان کلیسا و جان افراد شرکت‌کننده یک امر ضروری بوده و ممنوعیت قانونی ندارد.

امروز جریان مسیحیت صهیونیستی در آمریکا برای برگزاری یک برنامه کلیسایی هفتگی، باید به مسلح به سلاح گرم باشد تا بتواند یک معنویت پوشالی و خودساخته را برای اوانجلیست های افراطی ایجاد کند.

جای تأمل است اوانجلیست هایی که برای یک برنامه هفتگی کلیسایی، از حداقل امنیت و آسایش برخوردار نیستند، چگونه می‌خواهند امنیت جانی مسیحیان منطقه خاورمیانه و آسیای شرقی را تأمین کنند؟

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.