4

نا امیدی اوانجلیست ها از بقای رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 57326
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
نا امیدی اوانجلیست ها از بقای رژیم صهیونیستی
رژیم شکست خورده صهیونیستی در این روزها به شدت به کمک های نقدی و هدایای نفیس اوانجلیست های آمریکایی نیازمند است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رژیم شکست خورده صهیونیستی در این روزها به شدت به کمک های نقدی و هدایای نفیس اوانجلیست های آمریکایی نیازمند است. با وقوع حملات نظامی نیروهای حماس به مناطق اشغالی، دولتهای حامی صهیونیست، کمک های مالی بلا عوض خود را حضورا به دست سران این رژیم رساندند تا شاید ترمیمی باشد برزخم بزرگ نابودی هیمنه پوشالی رژیم اسرائیل.

اما طبق آنچه که در نشریات و جراید وابسته به رژیم صهیونیستی منتشر می شود حاکی از این است که روحیه و انگیزه یهودیان صهیونیستی برای ماندن و تحقق آمال و آرزوهای دیرینه شان به شدت کاهش یافته است.

امروز کشیشان مشهور اوانجلیست ها راهی سرزمین فلسطین شده و از مناطق ویران شده و خرابی های شهرک های صهیونیستی دیدار می کنند. حضور آنان به بهانه همدردی با سران رژیم اسرائیل است. در ملاقات های صورت گرفته، کشیشان اوانجلیستی سعی می کنند با استفاده از آموزه های کتاب مقدس ، روحیه و انگیزه از دست رفته سران رژیم را دوباره احیاء کنند.

به نقل از نشریه کریستین تودی، کشیشان اوانجلیستی متعهد شدند که در بازسازی مناطق اشغالی به رژیم خسته و شکست خورده کمک رسانی داشته باشند به شرط اینکه این رژیم دست از مبارزه با ملت فلسطین و تحقق آرمان های صهیونیستی برندارد. اما مسیحیان اوانجلیستی به این نتیجه رسیده اند سران فعلی رژیم جز نابودی اسرائیل، راه فراری برای رهایی از مقاومت ملت مظلوم فلسطین ندارد.

 

 

 

.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.