2

مسیحیت صهیونیستی در گرداب بیماری‌های روانی

  • کد خبر : 52105
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
مسیحیت صهیونیستی در گرداب بیماری‌های روانی
جریان مسیحیت صهیونیستی که از درون مبتلابه بیماری‌های سنگین روحی و روانی است، چگونه می‌تواند پیام‌آور صلح و آرامش معنوی باشد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جریان مسیحیت صهیونیستی از مدعیان دروغین صلح و آزادی در جهان است. آنان بر این باور هستند که با پایبندی به آموزه‌های صهیونیستی می‌توان به آرامش معنوی واقعی رسید و به‌راحتی موانع و مشکلات زندگی روزمره بشریت رفع خواهد شد.

اما برخلاف آنچه جریان مسیحیت صهیونیستی ادعا می‌کند، وضعیت روحی و روانی یهودیان صهیونیستی به‌عنوان سیاست‌گذاران اصلی جریان به‌شدت بحرانی و خطرناک است. بنا بر تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، مصرف داروهای ضدافسردگی در میان یهودیان صهیونیستی ساکن در مناطق اشغالی فلسطین افزایش چشمگیری پیداکرده است.

بنا بر اخبار منتشرشده در خبرگزاری‌های اردوگاه صلیبی ، از هر سه نفر یهودی صهیونیستی، یک نفر به‌طور مرتب، به رفتار پانیک مبتلا شده است. به گفته برخی از متخصصان بهداشت ، رقم واقعی احتمالاً بسیار بالاتر است.

متخصصین و پزشکان رژیم اشغالگر قدس اعتراف کرده‌اند در سال ۲۰۲۲، حدود ۷.۵ درصد از یهودیان صهیونیستی نزدیک به ۶۴ هزار نفر، به‌صورت روزانه ، دارو‌های ضدافسردگی و ضد اضطراب مصرف می‌کردند، این در حالی است که در سال ۲۰۱۶، تنها ۵ درصد از این دارو‌ها استفاده کردند اما آمار و ارقام امروز ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در مطالعات صورت گرفته ، افراد ۲۵ تا ۴۵ ساله بیشترین میزان مصرف دارو‌های ضدافسردگی و ضد اضطراب رادارند؛ درعین‌حال مصرف دارو‌های ضدافسردگی در میان افراد ۱۵ تا ۲۵ سال حدود ۴۳ درصد و در میان ۵۳ درصد میان افراد ۴ تا ۱۵ ساله افزایش‌یافته است.

جای تعجب است جریان مسیحیت صهیونیستی که از درون مبتلابه بیماری‌های سنگین روحی و روانی است، چگونه می‌تواند پیام‌آور صلح و آرامش معنوی باشد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!