1

شبکه‌های الهیاتی صهیونیستی مشوق اغتشاش و آشوبگری

  • کد خبر : 42742
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
شبکه‌های الهیاتی صهیونیستی مشوق اغتشاش و آشوبگری
یکی از ابزارهای مهمی که جریان مسیحیت صهیونیستی باورها و آموزه‌های انحرافی خود را از طریق آن به مخاطبین خود در اقصی نقاط جهان می‌رساند، شبکه‌های ماهواره‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، متصدیان شبکه‌های ماهواره‌ای با تهیه و پخش برنامه‌های به‌ظاهر الهیات مسیحی با محتوای یکسان، اما در رنگ و لعاب‌های مختلف، به انتشار آموزه‌های کتاب مقدس و نظریات پیرامون آن می‌پرداختند.

 داستان‌های کتاب مقدس را با تصاویر و فیلم‌های کارتونی به کودکان ارائه می‌دادند و عیناً همین مضمون را یک مجری میان‌سال در یک دکوراسیون نمایشی، برای بزرگ‌سالان تفسیر و تشریح می‌کرد. تکرار دائمی برنامه‌های تولیدی، نقش مهمی برای تکمیل محتوای شبکه در طول 24 ساعت ایفا می‌کرد. به‌طوری‌که در یک بازه زمانی 24 ساعت یا یک روز کامل، مخاطبین می‌توانند تکرار برنامه پخش‌شده را بیش از دومرتبه مشاهده کنند.

مجریان برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای از هرگونه اظهارنظر سیاسی خودداری می‌کردند و یا مدیران شبکه‌ها به رویکرد غیرسیاسی بودن برنامه‌های تولیدی بسیار تأکید داشتند. مجریانی که در زمینه سیاسی اظهارنظر می‌کردند چندان موردتوجه و استقبال قرار نمی‌گرفتند. اما این رویه یکنواخت و کسل‌کننده با شروع اغتشاشات اخیر، به‌یک‌باره رنگ و لعاب جدیدی به خود گرفت.

امروز این شبکه‌های صهیونیستی، چیزی جز اباطیل و یاوه‌گویی‌های مغرضانه نمی‌گویند. مجریانی که تا دیروز تنها با روخوانی کتاب مقدس برنامه را پر می‌کردند، در حال حاضر درباره تمام سیاست‌ها و تصمیمات جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها اعم از ورزشی، اقتصادی و غیره که هیچ ارتباطی با الهیات مسیحیت ندارد، آزادانه اظهارنظر می‌کنند.

متصدیان شبکه‌های ماهواره‌ای برخلاف گذشته، برنامه‌های الهیاتی شبکه را تعطیل کرده و به مجریان برنامه‌ها دستور داده‌شده بر اساس اخبار دروغین و شایعات منتشرشده در فضای مجازی، در خصوص حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به یاوه‌گویی و حرافی مشغول شوند.

مجریانی که تا دیروز وظیفه داشتند پیام انجیل مسیح را به‌عنوان یک مصلح مهربان جهانی معرفی کنند، در حال حاضر دائماً به شیوه‌های مختلف از مخاطبین خود التماس می‌کنند برای تحقق آرمان‌های کتاب مقدس، در فراخوان‌ها و اعتصاب‌های داخل کشور شرکت کنید. ترفند جدید آنان برای ایجاد انگیزه در میان دنبال کنندگان برنامه‌های شبکه، این است که اغتشاشگران را پیام‌آور صلح و دوستی مطرح و به آنان مدال شجاعت یک مسیحی صهیونیستی واقعی اهدا می‌کنند.

امروز محتوایی که از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای مسیحیت صهیونیستی در فضای رسانه ارائه می‌شود، جز دعوت به اغتشاش، ترغیب به ناامنی و اشک تمساح ریختن در مقابل دوربین چیز دیگری مشاهده نمی‌شود.

اغتشاشات اخیر صورت گرفته، ماهیت شیطانی شبکه‌های ماهواره‌ای را به‌خوبی هویدا ساخته و رویکرد خصمانه برنامه‌های تولیدی این شبکه، به‌راحتی برای همگان قابل‌درک شده است. به نظر می‌رسد این رویکرد غیر الهیاتی که شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به صهیونیسم جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی اتخاذ کردند، قابل‌تغییر نبوده و استمرار آن منجر به از دست دادن مخاطبینشان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=42742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!