1

خشم تبشیری ها از ترویج قرآن در میان دیگر اقلیت‌ها

  • کد خبر : 711
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۳
خشم تبشیری ها از ترویج قرآن در میان دیگر اقلیت‌ها

سایت تبشیری ها با تلاشی مستمر و دروغهایی آشکار سعی در ایجاد و القای فضایی تبعیض‌آمیز برای مسیحیان و دیگر اقلیت‌ها و نرسیدن به مطالبات آن‌ها در ایران را دارد.

به گزارش مفاز؛ فرقه صهیونیستی تبشیری همواره با تأکید بر این موضوع که در میان اقلیت‌های مذهبی در ایران تبعیض وجود داشته اخبار کذب خود را رسانه‌ای نموده و بر آن اصرار داشته، اما در گزارش اخیر از این فرقه موضوع فوق به نحوی دیگر مطرح می‌شود.

فرقه مذکور در اخبار اخیر خود با طرح این موضوع که برای کاهش مجازات به متهمان «پیشنهاد حفظ قرآن» به‌عنوان یک کتاب آسمانی و راهی برای توقف حکم اعدام داده می شود، به عنوان تبعیض در میان زندانیان نام برد.

در قسمتی از این گزارش چنین آمده است:

«تناقض تبعیض مذهبی و نجات جان زندانی/ قرآن حفظ کنید تازنده بمانید!

هرچند توقف حکم اعدام امری پسندیده است اما استفاده از دلایل و تبعیض‌های مذهبی برای این توقف تداوم یک‌رویه تبعیض‌آمیز بین زندانیان محسوب می‌شود.»

جدای از این موضوع نکته مهم دیگری که خشم مسیحیت تبشیری را برانگیخته است و تمامی اقدامات آن‌ها علیه این موضوع را نافرجام ساخته، روابط بسیار خوب مسیحیان ایرانی با نظام و زندگی مسالمت‌آمیز آن‌ها و آزادی همه‌جانبه در تمامی موارد، است.

این در حالی است که فرقه مذکور با طرح دروغی بزرگ برای اینکه تبعیض در میان ارامنه را القا کند، این بار بودجه و مطالبات جامعه ارامنه ایران را بهانه می‌کند. در حالی که تخصیص بودجه روالی منظم داشته و طبق قانون به تمامی ارگان ها و دستگاه های ذی ربط اختصاص پیدا می کند.

دیده بان

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!