5

وحشت سران فرقه مدّعی یمانی از پراکندگی پیروان

  • کد خبر : 51029
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
وحشت سران فرقه مدّعی یمانی از پراکندگی پیروان
سران فرقه مدّعی یمانی از پراکندگی پیروان موسسه رسانه‌ای «وارثین ملکوت» متعلّق به این فرقه دروغین شاخه مکتب مستقر در نجف وحشت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، موسسه رسانه‌ای «وارثین ملکوت» متعلّق به فرقه مدّعی دروغین یمانی شاخه مکتب مستقر در نجف 8خرداد گزیده خطبه‌های نماز جمعه‌ 29 اردیبهشتِ «ناظم العُقَیلی» از شیوخ فراری این فرقه را با عنوان «هشدار جدی به انصار» منتشر کرد.

عنوان مطلب و سخنان «العُقیلی» نشانگر وحشت سران فرقه نسبت به پراکندگی پیروان این فرقه است.

«العُقیلی» در سخنانش ابتدا از لزوم همراهی مردم با حجت خدا و گمراهی و انحرافشان با جدایی از ایشان گفت و هدایت اهلبیت را تنها در صورت اطاعت مؤثر دانست. سپس با بیان تاریخ و عدم همراهی مردم با امامان (ع)، درباره رویگردانی مردم از «احمد اسماعیل» رئیس فراری فرقه سخن گفت و آنان را روی‌آورندگان به زباله‌ها و چیزهای و رهاکنندگان دُرّ و جواهر خواند. وی در ادامه به توهین علیه مردمی که این فرقه را با کشف حقیقت و توهمات سران آن رها کردند، پرداخت.

بیان چنین سخنانی از جانب «ناظم العُقَیلی» و انتشار آن در سایت رسمی فرقه، نشان می‌دهد که آنان از اقدامات حاکمیت عراق علیه فرقه و جدایی شمار زیادی از پیروانشان احساس خطر جدی کرده‌اند و می‌کوشند تا به هر طریق ممکن از آن جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!