2

همداستانی کاهن هندو با صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 55605
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
همداستانی کاهن هندو با صهیونیست‌ها
یک کاهن افراطی هندو با بیان اینکه اسلام دشمن مشترک هندوها و صهیونیست‌ها است، باعث اعتراض گسترده در فضای مجازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز به نقل از وبگاه وطن، انتشار ویدئویی از یک کاهن هندو در شبکه‌های اجتماعی موجی از خشم مسلمانان را برانگیخته است.

این ویدیو کاهن هندو را درحال طرح سخنان ضد اسلامی نشان می‌دهد که در عین حال از اشغالگران صهیونیست و جنایات آن‌ها علیه ملت فلسطین حمایت می‌کند.

این کاهن هندو در سخنانی توهین‌آمیز درباره حضرت محمد (ص) از رژیم صهیونیستی می‌خواهد که به هندوها اجازه دهد تا با برخورداری کامل از آزادی‌های دینی، در اسرائیل ساکن شوند.

وی در بخشی از سخنان خود با ادعای اینکه است که هندوها در طول ۱۴۰۰ سال گذشته درحال مبارزه با اسلام بوده‌اند، تصریح کرد: ما هندوها و یهودیان دشمن مشترکی داریم: [حضرت] محمد و قرآن.

انتشار این ویدئو واکنش بسیاری از فعالان فضای مجازی را درپی داشته است؛ خدیجه بن قنه، خبرنگار مشهور الجزایری در شبکه الجزیره، با انتقاد از اظهارات این کاهن هندو، از فعالان و شخصیت‌های کشورهای عربی و اسلامی خواست تا در برابر این اظهارات علیه اسلام و مسلمانان مسلمانان بایستند.

وی در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در توضیح این ویدیوی جنجالی نوشت: آیا کارشناسان امور هند می‌توانند دلیل اعلام تنفر رسمی و غیر رسمی هند از مسلمانان را برای ما توضیح دهند؟

خبرنگار الجزیره با تأکید بر لزوم موضع‌گیری قاطع کشورهای عربی و اسلامی ادامه داد: این مواضع بی پروا در حمایت از اسرائیل و دعوت به کشتار فلسطینی‌ها مستحق موضع‌گیری جدی کشورهای عربی و اسلامی و از جمله کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است.

در همین رابطه وجدان بوعبدالله، روزنامه‌نگار، نوشت: دلیل این اظهارات مذهبی است. هندوها از مسلمانان هند متنفرند. وقتی اسرائیل مسلمانان را در فلسطین می کشد، آن‌ها این را یک پیروزی برای خودشان در برابر مسلمانان هند می دانند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!