4

نقشه بهائیان برای اغفال مهاجران

  • کد خبر : 59614
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
نقشه بهائیان برای اغفال مهاجران
تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از ابتدای فعالیت خود سعی کرده تا با رخنه در بین گروه های ضعیف و محروم آنان را در راستای اهداف مخرب خود به کار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از ابتدای فعالیت خود سعی کرده تا با رخنه در بین گروه های ضعیف و محروم آنان را در راستای اهداف مخرب خود به کار گیرد. این امر موجب شده تا تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از مهره های خود بخواهد در بین مهاجران افغان حضور یابند و بهانه آموزش زبان و امثالهم باورهای خود را به کودکان آنان آموزش دهند.

در واقع این شیوه مهره های تشکیلات فرقه ضاله بهائیت است که با پوشش هایی چون آموزش به کودکان، در بین اتباع و مهاجران رخنه می کنند تا از آنان سوء استفاده نمایند.

نظم اداری محور اصلی تمام اقدامات بهائیان می باشد که از جانب بیت العدل واقع در اسرائیل تعیین می گردد و بهائیان باید جمیع فعالیت های خود را به آن گزارش دهند که با این وصف حضور بهائیان در بین اطفال مهاجر و مخابره مشخصات آنان به بیت العدل اسرائیل از مصادیق مبرز جاسوسی بهائیان می باشد.

اینکه گفته می شود بهائیت فرقه نیست، بلکه یک حزب جاسوسی است ریشه در نوع عملکرد آنان دارد. پوشش آموزش به کودکان حربه ای است که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت سعی دارد تا در لوای آن اقدامات غیرقانونی و جاسوسی خود را پیش ببرد تا به هنگام مواجهه قانونی با آنان بهانه ای جهت تشویش اذهان عوام داشت باشند.

اخیرا یکی از مهره های خارج نشین این فرقه ضاله مضله از عدم موفقیت شان در بحث رخنه در بین اتباع رنجیده خاطر شده و با فرافکنی در صدد مخفی کردن بعد جاسوسی تشکیلات اداری واقع در اسرائیل بر آمده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!