0

هدف بهائیان از رقص و پایکوبی در محرم چیست؟

  • کد خبر : 54552
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
هدف بهائیان از رقص و پایکوبی در محرم چیست؟
یک رهایافته از تشکیلات بهائیت گفت: بهائی‌ها تاریخ تولد رهبرانشان را از تاریخ شمسی به قمری تغییر داده و آن را به روز اول و دوم محرم تعریف کرده و هر ساله در این ایام به رقص و جشن و پایکوبی مشغول می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، فاطمه محبتی یکی از اعضای رهایافته از تشکیلات بهائیت با بیان اینکه بهاییت دین نیست، بلکه یک فرقه است، اظهار کرد: افراد تحت پوشش این فرقه از خود اختیار و اراده‌ای ندارند و تمام فعالیت‌های آن‌‌‌ها تحت نظر تشکیلاتی است که ادعای آزادی تفکر و بیان است.

وی به اهداف این تشکیلات اشاره کرد و افزود: بهائیت فرقه‌ای است که هدف آن از بین بردن دین مبین اسلام است و این فرقه ضاله که از طریق تشکیلات اسرائیل حمایت و پشتیبانی می‌شود، برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری می زند.

محبتی بیان داشت: تقسیم‌بندی ایام سال و روز بدون قانون خاصی یکی از حربه‌های آنان است،‌ به گونه‌ای که تاریخ تولد علی محمد باب و حسین علی نوری را از تاریخ شمسی به قمری تغییر داده و آن را به روز اول و دوم محرم تعریف کرده و هر ساله در این ایام به رقص و جشن و پایکوبی مشغول می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعضای فرقه بهائیت برای بی‌اهمیت جلوه دادن عزاداری امام حسین(ع) از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند، ابراز داشت: تشکیلات بهاییت به دختران جوان این دستور را می‌دهند که با آرایش زننده و پوشش غیر اسلامی وارد هیأت‌ها و محافل عزاداری امام حسین(ع) شوند تا با این اقدامات قداست مراسم حسینی را از بین برده و هتک حرمت کنند.

این رهایافته از تشکیلات بهائیت یادآور شد: جریانات وابسته به این تشکیلات در اغتشاشات سال 88 حضوری پر رنگ داشته و در روز عاشورا به خیابان‌ها آمده و به رقص و پایکوبی پرداخته و بعضی از هیأت‌ها را به آتش کشیده و از این رو تعدادی از این افراد توسط ماموران نیروی امنیتی دستگیر شده و روانه زندان شدند که طبق اعترافات افراد دستگیر شده این دستور از بیت‌العدل گرفته شده بود.

وی به کلاس‌های گلشن توحید با محوریت دروس اخلاقی اشاره کرد و ادامه داد: تعالیم و آموزش‌های این کلاس مبتنی بر پرستش بهاء و ایجاد ترس و وحشت در صورت سرپیچی از آن است و سعی دارند از سن سه سالگی و با ورود اجباری کودکان خانواده‌های بهائی به مهدکودک‌های خاص این فرقه، این طرح را اجرا کرده و به هدف پلید خود برسند.

محبتی با بیان اینکه اعضای این تشکیلات با مطرح کردن مطالبی مانند عدم آزادی بیان و تساوی حقوق زن و مرد سعی در خدشه وارد کردن به اسلام دارند، اظهار داشت: افراد آموزش دیده برای ایجاد تشویش اذهان عمومی وارد فضاهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… می‌شوند تا به شیوه مدیریت شده مردم را جذب بهائیت کنند.

وی افزود: تشکیلات در ابتدا برای جذب افرادی که از فرقه جدا شده‌اند با ترفند محبت و سازش وارد شده و با وعده‌های دروغین سعی در بازگرداندن فرد دارند، در صورت عدم بازگشت فرد به تشکیلات به آزار و اذیت و تهدید او می پردازند.

این رهایافته از تشکیلات بهائیت به  خشونت رفتاری و اخلاقی از سوی خانواده و تشکیلات اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که خانواده‌ام از مسلمان شدنم مطلع شدند، مرا از ارث محروم کردند و برادرم به دستور تشکیلات برای از بین بردنم اقدام به اسیدپاشی کرد، اما موفق به انجام این عمل نشد و تنها به چشمانم آسیب وارد شد.

وی ادامه داد: از اعضای 9 نفره بیت‌العدل چهار نفر ایرانی و پنج نفر دیگر از کشورهای دیگری هستند که همگی مستقیم و غیرمستقیم به دستگاه‌ها و سرویس‌های جاسوسی آمریکایی و اروپایی مرتبط هستند.

محبتی در پایان بر فروپاشی این تشکیلات اشاره کرد و گفت: امروز اسرائیل در مرز فروپاشی و نابودی است، قطعاً با متلاشی شدن اسراییل این تشکیلات نابود خواهد شد، پس فرزندان بهائیت از فرصت باقی مانده استفاده کرده و به آغوش اسلام حقیقی بازگردند تا بیش از این دچار خسران دنیوی و اخروی نشوند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=54552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!