4

دستورالعمل جدید تشکیلات بهائی برای اجرا در جلسات فرقه‌ای در ایران

  • کد خبر : 58167
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
سایت «ضیافت نوزده روزه»، ۱۸ آذر دستورالعمل جدیدی با عنوان: «تلاش‌های بهائیان برای برابری زنان و مردان» برای طرح، برنامه‌ریزی و اجرا توسط بهائیان ایران را به آن‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی فرقه نیوز، سایت «ضیافت نوزده روزه»، ۱۸ آذر دستورالعمل جدیدی با عنوان: «تلاش‌های بهائیان برای برابری زنان و مردان» برای طرح، برنامه‌ریزی و اجرا توسط بهائیان ایران را به آن‌ها ابلاغ کرد. باتوجه‌به ظرفیت موجود در موضوع جنسیت و فمینیسم که اکنون به یک روند جهانی تبدیل شده است، مرکزیت فرقه بهائیت از بهائیان ایران خواسته است جهت مطرح‌کردن و پیاده‌سازی هرچه بیشتر این موضوعات در ایران تلاش کنند.

از بهائیان خواسته شده است تا علاوه بر درگیرکردن زنان، مردان را به حمایت از این موضوعات کشانده، از ظرفیت‌های آن‌ها در گسترش این موضوع در ایران استفاده کنند.

تشکیلات بهائی برای نشان‌دادن اهمیت این موضوع و درگیرکردن همه در این مسئله می‌گوید: «در این برنامه که تحت عنوان تلاش‌های بهائیان برای برابری زنان و مردان تهیه گردیده است، سعی بر آن است که به اهمیت و نقش این برابری در تمدن بشری و نظام‌های اجتماعی بپردازیم و بسترهای موردنیاز برای نیل به این برابری را مورد بررسی قرار دهیم. بدیهی است در این میان نه‌تنها نقش زنان و تلاششان برای برابری بسیار مهم است؛ بلکه نقش مردان نیز برای ایجاد بسترهای حمایتی بسیار اساسی است.»

یکی از اهداف بهائیت در طرح این موضوع ایجاد تغییر در عقاید، آداب، سنت‌ها، روش زندگی و… در جهت سکولاریزاسیون و حذف دین از جامعه ایرانی است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.