3

آیا بردن نام فرقه‌ها خصوصا بهائیت در هر بحث انتخاباتی لازم است؟

  • کد خبر : 59885
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
آیا بردن نام فرقه‌ها خصوصا بهائیت در هر بحث انتخاباتی لازم است؟
به نظر می‌رسد یادآوری این مسئله به افرادی که در مناظرات شرکت می‌کنند ضروری است که تاحدامکان از نام‌بردن از فرقه‌ها و پرداختن به موضوعات آن‌ها خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، نهمین ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» با حضور سید هادی عظیمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و حجت‌الاسلام حسن قربانی لیواری سخنگوی حزب جمعیت آزادگان و ایثارگران برگزار شد که هر دو بر ارائه نظر و دیدگاه خویش درباره انتخابات پرداختند.

در بخشی از این گفتگو آقای قربانی در جواب نظر سید هادی عظیمی درباره اینکه هر ایرانی که شناسنامه دارد حق شرکت در انتخابات را دارد گفت:

«بهایی، وهابی، شیعه‌های انگلیسی و سنی‌های آمریکایی هم در این کشور زندگی می‌کنند؛ اما چون با نظام معاند هستند نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.»

فرقه‌ها خصوصاً بهائیت در کشور زمان مناظرات انتخاباتی را یکی از فرصت‌های مناسب جهت آشکارسازی خود می‌دانند و بارها ازآن‌جهت عرض‌اندام استفاده کرده‌اند.

بنابراین، به نظر می‌رسد یادآوری این مسئله به افرادی که در مناظرات شرکت می‌کنند ضروری است که تاحدامکان از نام‌بردن از فرقه‌ها و پرداختن به موضوعات آن‌ها خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!