1

انتقام BBC از ظریف

  • کد خبر : 17124
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۰۲
انتقام BBC از ظریف
گردانندگان شبکه ملکه انگلیس در اقدامی تلافی‌جویانه در برنامه «چشم‌انداز بامدادی» رادیو BBC، ظریف را عضو تشکیلات انحرافی انجمن حجتیه معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، محمدجواد ظریف، وزیرامورخارجه کشورمان چندی قبل در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس، شبکه انگلیسی BBC را شبکه کفر خواند؛

ظریف: من از خودم برای کشور هزینه می‌کنم. مستندات شما درباره صحبت‌های من با البرادعی شبکه کفر بی‌بی‌سی است. من مسلمان به شما می‌گویم به البرادعی چه گفتم. او می‌خواست ما با آژانس همکاری بیشتری بکنیم. من گفتم من به خاطر حرف زدن با شما حیثیتم را در کشورم از دست داده‌ام. حالا شما می‌خواهید آژانس وارد ایران شود و کار کند؟ اینها را شما نمی‌دانید! بی‌بی‌سی یک مزخرفی را پخش کرده…

سید یاسر جبرائیلى پس از آن بحث با ظریف در کلاب هاوس، نیز در توییتی نوشت: با آقای ظریف اختلاف فراوان داریم و این بر کسی پوشیده نیست.
اما اینکه شبکه دولتی انگلیس یعنی بی بی سی را ⁧ شبکه کفر⁩ خطاب کردند، شایان تقدیر است. شبکه کفر⁩ می‌تواند زین پس معادل خوبی برای بی بی سی باشد.

حال گردانندگان شبکه ملکه انگلیس که این لقب به مذاق‌شان خوش نیامد در اقدامی تلافی‌جویانه در برنامه «چشم‌انداز بامدادی» رادیو BBC،  محمدجواد ظریف را عضو تشکیلات انحرافی انجمن حجتیه معرفی کردند تا وی را دچار حواشی فرقه‌ای کنند و نشان دهند سلطنت‌طلبان انگلیسی هم‌چنان به فرقه‌ها چشم طمع دارند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=17124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!