2
اعتراف سیاستمداران آمریکایی؛

نبودآزادی مذهبی در جامعه آمریکا

  • کد خبر : 39163
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
نبودآزادی مذهبی در جامعه آمریکا
هنوز مدت زیادی از برگزاری کنفرانس آزادی مذهبی در وزارت امور خارجه آمریکا با شرکت نمایندگان گماشته شده خود در واشینگتن نگذشته، که برخی از سیاستمداران آمریکایی اعتراف کردند که در نظام اجتماعی این کشور، چیزی به‌عنوان آزادی مذهبی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، اخیراً 19 نفر از نمایندگان کنگره خطاب به دادستان یکی از ایالت‌های آمریکا، وضعیت آزادی مذهبی در این کشور را بسیار آشفته و نگران‌کننده توصیف کردند. آنان اعتراف کردند از سال 2020 تاکنون، حداقل 160 کشیش کلیسا در 37 ایالت آمریکا مورد آزار و اذیت قرارگرفته‌اند.

در بخش دیگر این نامه آمده است، برخی از اماکن کلیسایی مورد تخریب قرارگرفته است. به‌عنوان‌مثال محراب کلیسای کاتولیک سنت آگوستین ین در فصل بهار امسال مورد هتک حرمت قرار گرفت. آتش‌سوزی، سرقت و شکستن صلیب و تخریب قبور مسیحیان در این کشور به یک معضل رایج تبدیل‌شده است.

نمایندگان کنگره از مقامات قضایی آمریکا درخواست کردند برای جلوگیری از گسترش این معضل اجتماعی، هرچه زودتر با افرادی که آزادی مذهبی در آمریکا را به خطر انداخته و امنیت ایمان‌داران مسیحی را سلب کرده‌اند، برخورد شود.

گفتنی است این حقیقت آشکار، هرگز از سوی رسانه‌های تحت حمایت دولتمردان آمریکایی بیان نمی‌شود و سعی می‌کنند با انتشار چند بیانیه و برگزاری اجلاس سالانه، به‌دروغ خود را حامی آزادی مذهبی در جهان نشان بدهند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=39163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!