3

دانش آموز هلندی: مسیحی ام اما رمضان را روزه می گیرم

  • کد خبر : 61589
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
دانش آموز هلندی: مسیحی ام اما رمضان را روزه می گیرم
«میکا استیونز» دانش آموز پانزده ساله هلندی است که روزه گرفتن را در ماه رمضان امسال آغاز کرد. او می گوید: تا پایان ماه رمضان روزه خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، میکا مسلمان نیست بلکه مسیحی است و آموزه های دین خود را مقدس می شمارد. او به بی بی سی می گوید: «دو سال پیش برادر بزرگترم که اکنون ۱۸ سال دارد، روزه گرفتن را شروع کرد و مخفیانه به دین اسلام ایمان آورد. از واکنش خانواده ام اطمینان نداشت زیرا نظیر چنین اقدامی هیچ گاه در خانواده مسیحی ما رخ نداده بود.»

وی ادامه داد: «اما پس از آنکه پدر و مادرم از این موضوع آگاه شدند، از تصمیمش استقبال کردند . آنها در برابر آزادی ها و فرهنگ های مختلف منعطف هستند.پدرم بی دین است اما مادرم مسیحی است و من نیز مثل مادرم مسیحی هستم.»

با روزه گرفتن احساس میکنم به خدا نزدیکم»

برادر میکا تا سن شانزده سالگی مسیحی بود اما پس از حشر و نشر با دوستان مسلمانش و مطالعه کتاب های اسلامی مخفیانه اسلام آورد زیرا گمشده خود را در دین اسلام یافت.

میکا برای بی بی سی شرح می دهد که چگونه او و برادرش درباره امور دینی تا ساعت ها گفتگو می کردندو سپس با دوستان مسلمان خود در مدرسه و محل کار در این باره به گفتگو می نشستند. او همچنین می گوید که سه نفر از دوستان نزدیکش مسلمان هستند و روزه می گیرند.

می خواهم به خدا نزدیکتر شوم

با روزه گرفتن احساس میکنم به خدا نزدیکم»+ تصاویر

هنگامی که از این جوان هلندی پرسیده شد که چرا به شیوه اسلامی روزه می گیرد در حالی مسیحی است، گفت: چون من این گونه احساس می کنم به خداوند نزدیک می شوم.

میکا می افزاید: کتابهای برادرام را می خوانم و تلاش می کنم آنها را درک کنم. بویژه تناقض هایی که در ذهنم ایجاد می شود. می خواهیم بیشتر بدانم. در نهایت به این نتیجه رسیده ام که برای همه ادیان یک خداوند وجود دارد.»

وی توضیح می دهد: «درست است که که ماه رمضان روزه می گیرم اما نسبت به دین مسیحیت نیز خلوص نیت دارم. احساس می کنم با روزه گرفتن به خداوند نزدیک می شوم چون از طریق روزه، قدرت اخلاص من برای خداوند آزموده می شود.»

گفتنی است تعداد مسلمانان اروپا از جمله هلند در یک دهه گذشته افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!