1

نمایندگان ادیان الهی: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق تاوان دارد

  • کد خبر : 61646
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
نمایندگان ادیان الهی: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق تاوان دارد
نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به شهادت ۷ مستشار نظامی در دمشق شده را محکوم و اعلام کردند که این بی تاوان نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه و کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در تاریخ مبارزه به حق و آزادی طلبانه ملت فلسطین و جبهه مقاومت وقایع شجاعت‌ها، ایثارگری و رنج مردم فلسطین و غزه حتما در یاد خواهد ماند و همراهی مردم و ملت ایران نیز بخش جدایی ناپذیر این مبارزه حق جویانه است.

اما ننگ فجایع و نفرین هزاران آزاد مرد و زن و کودک نصیب صهیونیسم دون صفت و یارانش خواهد بود.

این بیانیه می افزاید: در پی رذالت و جنایات خود اسرائیل زخم خورده، عنان از کف نهاده و به سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران وحشیانه حمله کرده و عقده گشایی می‌کند که چنین اعمال ددمنشانه‌ای تعدی جدی به حاکمیت یک کشور دیرپا محسوب می‌شود.

نمایندگان ادیان الهی با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق در بیانیه خود نوشتند که این عمل بی تاوان نخواهد ماند و ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی و همه آحاد این جوامع این جنایت صهیونیسم را محکوم می‌کنیم و اطمینان داریم که شهادت ناجوانمردانه سراداران، فرماندهان و همراهان و همسنگرانشان بی پاسخ نخواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: با تسلیت شهادت تمامی عزیزان گرانقدر وطن و جبهه مقاومت به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و سوریه و بازماندگان آنان شکی نداریم که عزم و یکدلی ایرانیان چون همیشه سرافرازی را به ارمغان خواهد آورد.

همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران و آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!