4
با همکاری دانشکده زن و خانواده؛

نشست مجازی «خداباوری در جهان معاصر و نقد خداناباوری جدید» برگزار می شود

  • کد خبر : 19303
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
نشست مجازی «خداباوری در جهان معاصر و نقد خداناباوری جدید» برگزار می شود
نشست مجازی کارآفرینی در مطالعات زنان و ادیان از سوی برنامه علمی فرهنگی طلوع با همکاری دانشکده زن و خانواده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مفاز، نشست مجازی کارآفرینی در مطالعات زنان و ادیان از سری نشست های تابستانه برنامه علمی فرهنگی طلوع با سخنرانی دکتر نوبخت و همکاران شنبه 19 تیرماه ساعت 21:30 دایر می شود.

از دیگر نشست‌های تیرماه برنامه علمی فرهنگی طلوع که به طور آنلاین برگزار می‌شود، می توان به نشست خانواده در اسناد بین المللی اشاره کرد که با ارائه دکتر صفاری نیا، پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع)، 17 و 24 تیر برگزار می شود.

مقایسه پارادایم های مطالعات زنان در اسلام و غرب و شیوههای تحقیق در مطالعات زنان با رویکرد جامعه شناختی و معرفی دوره ویژه زبان تخصصی، با ارایه دکتر محمدمهدی لبیبی و با حضور جناب دکتر بستان (روز سه شنبه 15 تیر ماه ساعت 21:30 برگزار می شود.

براساس این گزارش «خداباوری در جهان معاصر و نقد خداناباوری جدید» و «آسیب شناسی حقوق خانواده در ایران» دو نشست دیگری است که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

علاقه ‌مندان به شرکت در هریک از برنامه‌های فوق می توانند با ارسال یک پیامک و درج نام ونام خانوادگی، رشته و محل تحصیل و یک شماره همراه و درج برنامه های مورد نظر به شماره 09907629903 اقدام نمایند.

یادآور می شود، برنامه تخصصی طلوع کوششی همدلانه و راهی میانبر به سوی ارتقای توانایی های دانشوران شرکت کننده، در فهم زبان تخصصی، سرعت متن خوانی، برگردان متون علمی و نگارش فنی و پیراسته در حوزه های مختلف است که با همکاری دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=19303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!