2

نمایندگان ادیان الهی در مجلس: جهانیان وظیفه انسانی خود را نسبت به مردم فلسطین به فراموشی نسپارند

  • کد خبر : 55768
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
نمایندگان ادیان الهی در مجلس: جهانیان وظیفه انسانی خود را نسبت به مردم فلسطین به فراموشی نسپارند
حمایت خود و جوامع خود را از مردم حق‌جوی فلسطین اعلام می‌نماییم و از جهانیان می‌خواهیم فارغ از منافع و حسابگری‌ها وظیفه انسانی خود که بنیاد امنیت و صلح را تشکیل می‌دهد، به فراموشی نسپارد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، (چهارشنبه، 26 مهر) بیانیه نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی در محکوم کردن تمامی جنایات رژیم صهیونیستی قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند یکتا و بی‌همتا

تاریخ بشری و به عبارتی تاریخ ظلم، سلطه‌جویی و همزمان تاریخ ظلم‌ستیزی، آزادگی و حق‌طلبی بوده است. یکی از بارزترین جلوه‌های این ویژگی‌ها که در قرن 20 و قرن جاری شاهد آن بوده و هستیم، ظلم رژیم جعلی به نام رژیم صهیونیستی در قالب اشغالگری، کشتار و نسل‌کشی و ستم‌گری از یک سو و مبارزه و آزادی‌خواهی ملت مظلوم برای زیست انسانی در سرزمین تاریخی و آباء و اجدادی خود از سوی دیگر است.

روند مستمر اشغالگری و محاصره و آپارتایدی که رژیمی که مبتنی بر وحشت صهیونیستی طی دهه‌ها در فلسطین، کرانه باختری و غزه ایجاد کرده، آنچنان آنها و استکبار حامی آنها را روسیاه کرده که اسرائیل را در کنار دیگر صفات رذیلانه به صفت کودک‌کش نیز متصل کرده است. این رژیم ددمنش و شیطان‌صفت که همه ادعاهای پوچش تبلور دنائت و رذیلت است، از هر جهت محکوم است.

اینجانبان، نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید تمامی جنایات این رژیم به خصوص قتل عام اخیر بیمارستان المعمدانی و کشتارهای کور روزهای اخیر حمایت خود و جوامع خود را از مردم حق‌جوی فلسطین اعلام می‌نماییم و از جهانیان می‌خواهیم فارغ از منافع و حسابگری‌ها وظیفه انسانی خود که بنیاد امنیت و صلح را تشکیل می‌دهد، به فراموشی نسپارد.

5 نفر از نمایندگان ادیان الهی از جمله روبرت بگلریان نماینده ارامنه جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده ارامنه شمال ایران، شارلی انویه تکیه نماینده آشوریان و کلدانیان ایران، اسفندیار اختیاری کسنویه یزد نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران امضاکنندگان این بیانیه بودند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.