0

اسقف سرکیسیان نوروز را تبریک گفت

  • کد خبر : 60963
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۲۳
اسقف سرکیسیان نوروز را تبریک گفت
فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را از صمیم قلب به هموطنان ایرانی تبریک گفته و آرزو دارم سال 1403 سالی توام با صلح، عشق، برادری، باروری، دستاوردهای جدید، موفقیت و برکت الهی باشد.

پایگاه خبری مفاز – در نوروز و این ایام بهاری که طبیعت با مدیریت اراده الهی نو شده و درخشش و زیبایی تازه ای به جهان و به ویژه میهن عزیزمان ایران می بخشد، ما نیز وظیفه داریم با روحیه عشق، برادری، میهن دوستی و تعاون به نوسازی خود بپردازیم.

همه ما می دانیم که تازگی و نو شدن پدیده هایی جدایی ناپذیر از زندگی هستند. هموطنان عزیز، ضمن نگاه به طبیعت نو شده خود را نوسازی کرده و با روح و فکری تازه به وطن و سنت های بومی و آداب و رسوم مان پایبند باشیم.

دعا می کنم تا خداوند ایران و ایرانیان عزیزمان را قوی تر کرده و در برابر مصائب محفاظت نماید و به رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری و دولت ایشان و همچنین ملت بزرگ ایران سلامتی و درایت هر چه بیشتر عنایت نماید.

از هموطنان عزیزمان می خواهم که برای مردم غزه و برای برقراری صلح در منطقه و بهروزی مردم دعا کنند. آموزه های اصلی و کلیدی ادیان توحیدی ما در گرو عشق، صلح، همبستگی و همزیستی است. امیدوارم سال 1403 برای همه ما سالی پر از برکت الهی باشد.

خداوند نگهدار ایران و مردمش باشد.
عید نوروز مبارک.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان
خلیفه ارامنه تهران

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.