6
معرفی کتاب؛

اهل سنت و جریان‌های تکفیری

  • کد خبر : 53600
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
اهل سنت و جریان‌های تکفیری
احمد احمدی کلیسانی، نویسنده کتاب «اهل سنت و جریان‌های تکفیری» به این باور رسیده است که اهل سنت ایران، نه تنها وهابی نیستند بلکه در اعتقاد و عمل، در مقابله با وهابیت کتاب‌ها نوشته و سخن‌ها گفته اند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان و بیگانگان درصدد مبارزه با انقلاب اسلامی برآمدند. یکی از موثرترین حربه های آنان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بود.

اهل سنت بزرگ‌ترین اقلیت مذهبی در ایران هستند و حدود 10 درصد جمعیت کل کشور را تشکیل می‌دهند.

این جمعیت به خودی خود نه تنها برای کشور تهدید محسوب نمی‌شوند و با توجه به اعتقادات و عملکرد و نگرش آنان می‌توان با آن‌ها برای ترویج و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و مقابله با جریان‌های تکفیری متحد شد.

نویسنده این اثر با تحقیقات میدانی و جمع‌آوری دیدگاه علمای اهل سنت و دیدن برخی از کتب اعتقادی آنان، به این باور رسیده است که اهل سنت ایران، نه تنها وهابی نیستند بلکه در اعتقاد و عمل، در مقابله با وهابیت کتاب‌ها نوشته و سخن‌ها گفته اند.

احمد احمدی کلیسانی نویسنده کتاب «اهل سنت و جریان‌های تکفیری» به این باور رسیده است که اهل سنت ایران، نه تنها وهابی نیستند بلکه در اعتقاد و عمل، در مقابله با وهابیت کتاب‌ها نوشته و سخن‌ها گفته اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.