3
از سوی اداره کل ادیان و مذاهب:

دوره توانمندسازی کارشناسان ادیان و مذاهب برگزار شد

  • کد خبر : 24506
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
دوره توانمندسازی کارشناسان ادیان و مذاهب برگزار شد
دومین جلسه دوره توانمندسازی کارشناسان فرق و مذاهب ویژه استان‌های تلفیقی با حضور کارشناسان فرق و مذاهب ۱۸ استان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل ادیان و مذاهب در راستای توانمندسازی کارشناسان فرق و مذاهب بعد از برگزاری موفق دوره‌ی توانمندسازی کارشناسان مناطق غیر تلفیقی، دومین دوره‌ی توانمندسازی را برای کارشناسان مناطق تلفیقی کشور برگزار کرد.

به گزار ش پایگاه خبری مفاز، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی، مدیر اداره کل ادیان و مذاهب که در این دوره حضور داشت، پس از شنیدن گزارش کارشناسان، به تشریح اهداف و برنامه‌های این اداره کل پرداخت و نگرش این اداره را به مسئله ادیان و فرق، تخصصی با برخوردی مشفقانه خواند.

وی افزود: رویکردهای وحدتی و عمل به فرامین امامین انقلاب در بحث وحدت، لازمه‌ی فعالیت‌های کارشناسان ادیان و مذاهب است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر کمالی معاون اداره کل ادیان و مذاهب گفت: این دوره دو روزه با هدف ارتقای علمی و ارزیابی کارشناسان مناطق تلفیقی با حضور ۲۰ کارشناس از استان‌های گلستان، خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی، کردستان‌، هرمزگان، فارس، چهارمحال‌بختیاری، اردبیل، آذربایجان غربی، گیلان، بوشهر، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، البرز و تهران در مجتمع ۳۱۳ مسجد جمکران شهر قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام کمالی مهم‌ترین برنامه‌های این دوره را ارائه گزارش‌ها و ارزیابی کارشناسان، بیان رویکرد اداره کل، و برگزاری کلاس‌هایی با موضوعات: «کلینیک فرق، تصوف، جریان‌شناسی فقهی کلامی، مسائل‌وحدت و طرح نویسی» برشمرد.

گفتنی است، کارشناسان در این دوره از کلاس‌های اساتیدی چون، دکتر محمد همایونفر و حجج الاسلام محمدتقی سیفایی، علی اصغر کمالی، محمد حاجی اسماعیلی و هادی میرزایی بهره بردند./م

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=24506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!