3

گسترش جنایات کلیسا در سایه حمایت دادگستری آمریکا

  • کد خبر : 49397
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
گسترش جنایات کلیسا در سایه حمایت دادگستری آمریکا
ناکارآمدی وزارت دادگستری آمریکا در قبال جرائم علیه کلیسا، معضلات و حوادث اجتماعی جدیدی را برای مسیحیان آمریکایی به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ناکارآمدی وزارت دادگستری آمریکا در قبال جرائم علیه کلیسا، معضلات و حوادث اجتماعی جدیدی را برای مسیحیان آمریکایی به وجود آورده است. نحوه رسیدگی و پیشگیری از گسترش این معضلات در جامعه آمریکا بسیار ضعیف و ناکارآمد مطرح‌شده است.

به‌عنوان نمونه در ماه گذشته، دریکی از ایالت‌های آمریکا، فردی بعد از تخریب و شعارنویسی‌های توهین‌آمیز بر دیوارهای ساختمان کلیسا به اعضای داخل کلیسا هم حمله‌ور شده و برخی از آنان را به‌شدت مجروح کرده است.

نشریه کریستین پست با انتشار این خبر اعلام کرد وزارت دادگستری ایالات‌متحده حتی مجازات حبس را برای چنین فرد مجرم و خرابکار را هم قبول ندارد. این مسئله باعث نگرانی و عصبانیت سران کلیسا شده است.

در بخشی از خبر منتشرشده آمده است در سه‌ماهه اول سال 2023، 69 مورد خرابکاری سنگین علیه کلیساهای آمریکا گزارش‌شده است. طبق تحقیقات برخی از مددکاران اجتماعی و خانواده،57 اقدام خشونت‌آمیز علیه کلیساهای آمریکا صورت گرفته است.

فعالان حوزه آزادی مذهبی در آمریکا اعتراف کرده‌اند، نتیجه این‌گونه رسیدگی‌های قضایی غیرمنصفانه و جانب‌دارانه مقامات قضایی، باعث افزایش سکولاریسم و کاهش شدید آزادی دین و مذهب در جامعه امروز آمریکا شده است.

امروز ارزش و جایگاه آیین مسیحیت در کشورهایی که دم از آزادی مذهبی می‌زنند و مدعی هستند که بر اساس آموزه‌های مسیحیت اداره می‌شوند در یک شیب افولی قرارگرفته و جامعه مسیحیان آمریکایی قربانیان واقعی این مسیر سقوط هستند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=49397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!