4

آیا فلسطین و فتح قدس کلید رمزآلود فرج و ظهور است؟

  • کد خبر : 55657
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۵:۲۵
آیا فلسطین و فتح قدس کلید رمزآلود فرج و ظهور است؟
صهیونیستها و مسیحیان صهیونیست، معتقد به تشکیل دولت غاصب، اقدام به جنگ آخر الزمان تحت عنوان آرمگدون با هدف کشتار و غصب سرزمین‌ها هستند. این کار نوعی ترویج و گسترش فساد روی زمین است. مبارزه با چنین ظلمهایی وظیفه هر آزاد مرد بوده و زمینه سازی برای قبول و اطاعت از منجی عالم بشریت است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مسیحیان صهیونیست، معتقد به ظهور مجدد حضرت عیسی علیه السلام و حاکم نمودنشان بر کل عالم هستند. مسلمانان بر اساس دستورهای دینی خود را موظف به اجرای قسط و عدل در همه عالم و زمینه سازی ظهور می‌دانند. تفاوت ریشه ای این عقیده افراطی صهیونیسم و مسیحیت صهیونیسم با اعتقاد به مهدویت در اسلام را میتوان در مبارزه با ظلم و ظالم و مقاومت در برابر ظالمین و حمایت از مظلوم دانست.صهاینه معتقدند با جنگ و خونریزی فراوان باید زمینه ساز ظهور حضرت مسیح علیه السلام بشوند. این مسیحیان صهیونیست معتقد به ظهور دوباره حضرت عیسی علیه السلام پس از برقراری جنگ در منطقه آرماگدون بیت المقدس هستند.مهدویت در اسلام، نوید دهنده آزادی، عدالت، صلح، امنیت و آرامش برای همه جهانیان و در عین حال مبارزه قاطع در برابر مستکبران عالم است. مهدویت اسلامی پویا، اثرگذار، پیش رونده و ظلم ستیز است.منشور مسیحیت صهیونیستی، مرتجع، ظالم، غاصب سرزمین فلسطین و عامل کشتار دسته جمعی و آوارگی میلیون ها انسان بی گناه و ملتزم به برنامه ریزی و اقدام به جنگی خانمان سوز با جدیدترین تسلیحات اتمی است. مناطقی در جهان را نابود نموده تا به توهمشان حضرت عیسی مسیح علیه السلام مجدد ظهور نماید. این عقیده مستلزم تصرف سرزمین دیگران و جنایت علیه بشریت است. صهیونیستها و مسیحیان صهیونیست، اعتقاد به تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و وقوع جنگ آخر الزمان را برگرفته از کتاب مقدس دانسته اند. بنا به نظر برخی از صاحب نظران و پژوهشگران مسیحی، برداشت و توهم صهیونیست ها درباره “ارض موعود”، قرائتی کاملا تحریفی و مردود از کتاب مقدس است. چنین برداشتی مسیحیان را به چندین گروه متضاد و مخالف هم تقسیم و طیف تندرو مسیحیان با بیشترین امکانات و رسانه کتاب مقدس را به نفع قوم یهود تفسیر و تاویل مینمایند. از انجام امور متناقض با تصریحات مسیحیت برای صهیونیسم ابایی ندارند. آنها مسلط بر اقتصاد، سیاست، رسانه و… کشورهای مسیحی چون آمریکا شده اند. یهودیان صهیونیست با سرمایه گذاری کلان بر روی بانک ها، وسایل ارتباط جمعی و ارتباط با نخبگان و متنفذان اروپایی، مجال تفکر را از مسیحیان گرفته و مسیحیت را عملا به اسارت یهود در آورده اند. مردم را به دو گروه خیر و شر تقسیم نموده اند. این تقسیم را نیز میتوان برگرفته از اعتقادات یهودیان دانست. در مسیحیت صهیونیستی هم این تقسیم به چشم می خورد. سران آمریکا همچون “جرج بوش” نیز بر پایه این معیار، سیاست خارجی آمریکا را تنظیم و به دو کشور افغانستان و عراق حمله کردند.

ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه ارتباط مستقیمی با درخواست مردم از خدای متعال دارد. وگرنه بعد از حوادث آخرالزمان و فراگیری هرج و مرج و ناامنی در دنیا واقع می‌شود. مفسرینی با استناد به متون دینی فتح قدس و شکست یهود را مقدمات مهمی برای فرج می‌شناسند. مردم با فطرت پاک منتظر ظهور موفورالسرور حضرت مهدی ارواحنا فداه و عجل الله تعالی فرجه و منتظر همراهی و تبعیت حضرت عیسی علیه السلام همزمان با ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف هستیم. ظهور موجب وحدت مسیحیان و مسلمانان برای مقابله با ظلم می شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!