2

شفا، دستاویزی تبلیغی در مسیحیت تبشیری

  • کد خبر : 40717
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
شفا، دستاویزی تبلیغی در مسیحیت تبشیری
یکی از اصلی ترین آموزه‌ها و روش های جذب در مسیحیت تبشیری ادعاهای واهی شفای بیماران جسمی و روحی و سلسله اقداماتی نظیر جن گیری و شفای معلولان است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، از نگاه تبشیری‌ها، شفا شامل کفاره شدن مسیح می‌گردد، از این‌رو شفا یافتن، بخشی از پروژه فرآیند نجات محسوب می‌شود. برای دریافت شفاهم باید به دعا و عبادت پرداخت و هم از یکسری از اعمال مانند دست‌گذاردن روی سر بیمار و مانند آن بهره جست.

از آنجا که روح و جسم انسان دچار بیماری می‌گردد، برای دریافت شفای روحانی و جسمانی، می‌توان به جلسات شفادرمانی مراجعه کرد و پس از دریافت یا مشاهده یک شفاگیری، سراغ سایرین رفته و از آن‌ها برای حضور در جلسات کلیسایی دعوت به عمل آورد.

تصاویر و متون تولید شده توسط دستگاه‌های تبلیغاتی مسیحیت عمدتاً در بخش ویژه‌ای شامل معجزات مورد ادعا واقع می‌شود. زنان و پیرانی که از بیماری‌های سخت نجات یافته‌اند بیشترین حجم تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهند. در حقیقت این دسته از مروجان مسیحیت امیدوارند با بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی پیرامون احتمال انجام معجزه در قبال بیماران و گرفتاران، طمع ناآگاهان را در جذب به مسیحیت برانگیزند.

کلیساهای تلویزیونی فارسی و غیر فارسی خصوصا برای اغوای بیماران و اشخاصی که از عدم سلامت جسمی رنج می برند ، دائما تصاویر سختگی را پخش میکند که افراد فلج و از کار افتاده با سر دادن شعارهای هیجان برانگیز از جای خود به یکباره بلند میشوند و شفا می یابند.

صحنه های جن‌گیری متوهمانه دیگر روش اغواگری در این فرقه است که سرشار ازفریادهایی است که خصوصا زنان برای رهایی از اجنه سر میدهند و بدست کشیش‌های کلیساهای تلویزیونی و هنر پیشگان سینمایی از شر جن رها میشوند.
در حقیقت، از نگاه تبشیری‌ها، شفادهی از قدرتمندترین ابزارها و دروازه‌ای باز به سوی مسیحی‌سازی قلمداد می‌شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=40717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!