3

تربیت به سبک مسیحیت صهیونیستی

  • کد خبر : 35091
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تربیت به سبک مسیحیت صهیونیستی
شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به مسیحیت صهیونیستی به تولید فیلم و برنامه، برای رده سنی کودکان مبادرت می‌کنند اما باید توجه داشت، محتوای برنامه‌های آنان به هیچ وجه متناسب با سنین تعیین شده نیست.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شبکه های ماهواره ای وابسته به مسیحیت صهیونیستی به تولید فیلم و برنامه، برای رده سنی کودکان مبادرت می کنند اما باید توجه داشت، محتوای برنامه های آنان به هیچ وجه متناسب با سنین تعیین شده نیست.

در این برنامه ها، مهره های مسیحیت صهیونیستی در صدد هستند تا مباحث تحریف شده کتاب مقدس را در قالب داستان یا شعر به ذهن اطفال القا کنند. نکته مهم اینجاست، منبع داستان های مهره های مسیحیت صهیونیستی بخش های تحریف شده کتاب مقدس است که در آن به انبیاء الهی نسبت های ناروایی چون زنا یا شرب خمر داده شده است.

با این وصف، منبعی که به عنوان القای مفاهیم فرقه ای به اطفال در نظر گرفته شده است کاملا جنبه ای منفی و دارای محتوایی ضد اخلاقی است. برای نمونه، در تورات،‌ داستانی نقل شده که براساس آن یکی از انبیا (حضرت داوود) با زن شوهر‌دار زنا کرده است.

امام علی(ع) می‌فرماید: «هر کس را نزد من آورند که بگوید داوود با همسر «اوریا» همبستر شده، دو حد بر او جاری می‌کنم حدی برای توهین به مقام نبوت و حدی برای تهمت ناروا به داوود»

فارغ از تحریف تورات و اتهام به انبیاء الهی، مباحثی از آن که توسط مهره های مسیحیت صهیونیستی مطرح می شود هیچ جنبه مثبتی ندارد و نمی تواند مبنایی درست برای تعلیم قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=35091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!