1

تحرکات مسیحیان اوانجلیستی در حمایت از اسرائیل

  • کد خبر : 56607
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
تحرکات مسیحیان اوانجلیستی در حمایت از اسرائیل
ساعتی بعد از شروع حملات نظامی نیروهای حماس در مناطق اشغالی بسیاری گروه‌های وابسته به مسیحیت اوانجلیست های حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، طرفداران جریان مسیحیت صهیونیستی در کشورهای غربی بالأخص آمریکا به مسیحیان اوانجلیستی مشهور هستند. آنان حامیان کشتار وحشیانه رژیم اشغالگر در سرزمین فلسطین هستند. در این مجال قصد داریم گوشه از تحرکات خصمانه آنان علیه دفاع مشروع نیروهای حماس از مردم غزه را به نقل از روزنامه گاردین به‌اختصار بیان نماییم.

ساعتی بعد از شروع حملات نظامی نیروهای حماس در مناطق اشغالی بسیاری گروه‌های وابسته به مسیحیت اوانجلیست های حمایت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

پس از به هلاکت رسیدن تعدادی از یهودیان صهیونیستی به دست نیروهای مردمی حماس، سران این جریان با شدت ناراحتی و عصبانیت، به‌تمامی مسیحیان اوانجلیست آمریکایی فراخوان دادند که هر چه زودتر در مراسم به‌اصطلاح دعا و پرستش برای نجات اسرائیل شرکت کنند.

برای ابراز همدردی با رژیم غاصب، بیانیه‌ای را با استفاده از آموزه‌های کتاب مقدس علیه نیروهای مردمی حماس تنظیم کردند و به ملت فلسطین و حامیانشان تروریست اعلام کردند. این بیانیه در تمامی ایالات‌متحده آمریکا منتشر شد و به گفته این نشریه 45 هزار کلیسا ذیل این بیانیه را امضا کردند. لازم به ذکر است رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و چند تن از مقامات رده‌بالای کاخ سفید این بیانیه را امضا کردند.

🔸 بیش از دو هزار نفر از روسای کلیسایی جریان مسیحیت اوانجلیستی این بیانیه را تأیید و امضا کرده به‌صراحت اعلام کردند: به‌طور کامل از حق و وظیفه اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حملات بیشتر حمایت می‌کنند. علی‌رغم انتشار اخبار منتشرشده در رسانه‌های آمریکایی، به 8 هزارنفری که در بمباران‌های وحشیانه و غیراصولی رژیم صهیونیستی جان باختند، عامدانه توجه چندانی نداشتند.

🔺در بخشی دیگر از بیانیه آن‌ها آمده است: مطابق باسنت جنگ عادلانه مسیحی، ما همچنان بر مشروعیت حق اسرائیل برای پاسخ به کسانی که این حملات را آغاز کرده‌اند، تأیید می‌کنیم، زیرا در بخش رومیان 13 از کتاب مقدس آمده است: به دولت‌ها قدرت می‌دهد تا علیه کسانی که مرتکب چنین اعمال شیطانی علیه زندگی بی‌گناهان می‌شوند، شمشیر بکشند.

🔘 در حال حاضر، برنامه پرستشی تمام کلیساهای اوانجلیستی از هفتم اکتبر تا امروز فقط به موضوع فلسطین و دعا برای نجات رژیم صهیونیستی اختصاص پیداکرده و هرگونه اظهارنظر در مورد جنایات رژیم اشغالگر با برخورد شدید روسای جریان مواجه خواهد شد.

 

# #مسیحیت_صهیونیستی #رژیم_صهیونیستی #فلسطین

 

.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!