1

اسلام هراسی در دستور کار جریان تبشیر

  • کد خبر : 33252
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۶
اسلام هراسی در دستور کار جریان تبشیر
مسیحیان تبشیری در برنامه اسلام هراسی و تخریب دین اسلام برای ایرانیان، با بزرگنمایی از آیات غضب و خشم خداوند نسبت به بدکاران و کفار و تعمیم دادن آن به همگان در صدد بهره برداری از وارونه نمایی حقایق به نفع خود هستند.

پایگاه خبری مفاز – جلوه های رحمانی خداوند در اسلام آنقدر فراوان است که با اندک تتبعی در آیات قرآن کریم، دعاهای وارده و روایات اهل بیت علیهم السلام می توان این دریای عظیم را مشاهده نمود و فقط کافی است چشم باز شود. اما مسیحیان تبشیری در برنامه اسلام هراسی و تخریب دین اسلام برای ایرانیان، با بزرگنمایی از آیات غضب و خشم خداوند نسبت به بدکاران و کفار و تعمیم دادن آن به همگان در صدد بهره برداری از وارونه نمایی حقایق به نفع خود هستند.

ظریفی می گفت شخصی در جنگلی سبز دنبال جنگل می گشت! گفتند دنبال چه هستی؟ گفت دنبال دیدن جنگلم اما این درختان نمی گذارند!! حال این مدعیان تبشیری از مسئله ای واضح و آشکار چشم می پوشند و از سویی دیگر درباره خشم و خشونت ها، احکام سخت و سنگین و غیر منطقی و همچنین درباره خشم و غضب خداوند کتاب مقدس چیزی بر زبان نمی آورند.

آیا خداوند مسیحیت آنگونه که تبشیری ها می گویند بدون خشم و غضب است! به چند نمونه دقت کنید؛ مسیح مجازات کسانی که توبه نکنند را هلاکت می داند: «بلکه اگر توبه نکنید، شما نیز جملگی هلاک خواهید شد»( لوقا 13:3) آیا هلاک کردن گناهکاران در نظر مسیحیان مصداقی از غضب الهی نیست؟

داستان حنانیا و همسرش سفیره که به خاطر یک دروغ به مرگ مجازات شدند بر اساس کتاب رسولان را چگونه تفسیر و توجیه می کنید؟ هیچ مبلغ مسلمانی ادعا ندارد که خداوند در اسلام فقط جلوه رحمانی دارد بلکه خداوند در عین محبت که عظمت آن بسیار است از صفت غضب نسبت به بدکاران برخوردار است.

اما این مدعیان مسیحیت تبشیری هستند که برای جذب ناآگاهان، خدای خود را خدای محبت می دانند و تعمدا هیچگونه مصداقی از خشم و غضب خداوند کتاب مقدس بیان نمی‌کنند.

مسیحیان تبشیری هم خدای خود را به اشتباه و با دروغ می شناسند و هم به دیگران دروغ می‌گویند. دینی که با دروغ بر پیروان خود بیفزاید سرانجامش تباهی و از بین رفتن همان دین است همانگونه که امروزه مشاهده می شود از مسیحیت جز تحریف، فساد، سیاهی و ضدیت با همان گفته های کتاب مقدس چیزی نمانده است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=33252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!